Letošnje leto si bodo brez dvoma zapomnili tudi avtomobilski proizvajalci. Namreč Skupina Volkswagen je v letošnjih prvih devetih mesecih doživela precejšen upad prodaje vozil. Če so še v lanskem letu dobavili 8,5 milijona vozil, so jih v letošnjem letu kar 18,7% manj. Vendarle se številni protikoronski ukrepi tovarne poznajo, saj je ta v tretjem kvartalu zabeležila znake ugodne rasti. Od meseca julija pa do septembra so prodali 1,5 milijona vozil, kar znaša 2,8% manj kot v istem obdobju lani.

Postopno okrevanje
Črne številke letošnjega leta so predvsem rezultat izjemno slabih rezultatov v prvih dveh kvartalih .Tretje četrtletje je zavoljo protikoronskih ukrepov in optimizacijo zalog prineslo znake okrevanja, kar pa ne more vplivati na dobave od januarja do septembra, ko je bilo za 18,7% dobav manj. Postopno okrevanje se kaže tudi v ključnih finančnih kazalnikih uspešnosti blagovne znamke: prihodki od prodaje so po devetih mesecih znašali 47,2 milijarde EUR, kar je za 27,9 odstotka manj kot leto prej. Po prvih šestih mesecih tega leta je bil zabeležen 35,3-odstotni padec.
ID.3 in golf 8 med aduti
V tretjem četrtletju se je nadaljevalo postopno okrevanje številk dobav po pomembnih padcih na začetku leta. Medtem ko je znamka Volkswagen osebna vozila v juliju in avgustu zabeležila enomestno odstotno upadanje v primerjavi s predhodnimi meseci, je bila septembra znamka že skoraj na ravni preteklega leta, in sicer –0,7 odstotka. Gonila postopnega izboljševanja prodaje so zlasti novo kompaktno električno vozilo ID.3, katerega je bilo dostavljenih že okoli 20.000 primerkov, pa tudi priključni hibridi znamke, po katerih je veliko povpraševanje, in večje povpraševanje po Golfu 8.