×
Trucker.si

Iščite po portalu

Po dobrih petih mesecih od predstavitve limuzine je na slovenske ceste zapeljala tudi karavanska različica Peugeot 508 SW. Za slednjo lahko verjetno brez težav zapišemo, da gre za enega lepših karavanov ta trenutek. Kako zelo bo všeč slovenski javnosti, bodo kaj kmalu pokazale številke. Te pravijo, da naj bi se v “shootnig brake” izvedbi, kot so jo poimenovali peugotovci, prodalo okoli 60 odstotkov vseh petstoosmic. Do konca letošnjega leta znaša to okoli 120 vozil.

 

Peugeot 508 SW
Novi Peugeot 508 SW  Foto: Tomaž Ficko

Karavanska različica

S karavansko različico se je sedaj tudi dokončno začel pravi boj za tržni delež v tem segmentu. Do sedaj Peugeot v segmentu D, vsaj v Sloveniji ni imel pravih tržnih številk, ki pa se lahko sedaj zagotovo spremenijo. Karavanska različica je brez dvoma zelo atraktivna, hkrati pa ponuja tudi tehnologijo premijskih razredov. Seveda je na prvo žogo težko reči, komu (če sploh), bo novinec prevzel največ kupcev. Sicer segment D karavanov rahlo upada ( za okoli 7% ), ravno zavoljo izrednega populizma SUV vozil.

Peugeot 508 SW
Uradna predstavitev Peugeot 508 SW  Foto: Tomaž Ficko

60%  508 bo prodanih v karavanski izvedenki

Karavanska različica je za dobrih 28 milimetrov daljša ter 17 milimetrov višja, medtem ko medosna razdalja ostaja enaka, kar je ključnega pomena, saj tako ne izgublja na samem udobju vožnje. 

Peugeot 508 SW

Prtljažni prostor 530 l, ob podrti zadnji klopi 1730 l

Shooting brake silhueta morda ne ponuja najvišje višine prtljažnega prostora, a je zato toliko bolj atraktivnega izgleda. Prtljažni prostor ponuja 530 litrov prostora, ob podrti zadnji klopi pa pridemo tudi do 1730 litrov. 

Peugeot 508 SW
Prepoznavna notranjost Peugeota 508 I-Cockpit Foto: Tomaž Ficko

Kupci novega 508 bodo lahko izbirali tudi med široko paleto varnostnih dodatkov, med katerim najbolj izstopa predvsem “night vision”, nočni vid, ki ga ponavadi najdemo samo v najvišjem segmentu vozil. Poleg slednjega bo ponujal tudi aktivni tempomat s funkcijo start/stop, lane assist in druge varnostne sisteme. 

Preberite tudi:  Citroën C4 odpira novo poglavje

 

Tako, kot v limuzinski različici bodo tudi tu na voljo štiri že poznani nivoji opreme, aktive, allure, GT-line, GT. Slednji so v primerjavi z  limuzino dražji za 1200€ , v primeru opreme GT pa za 1500€. 

Na voljo 10 različnih barv od tega 6 kovinskih, 2 posebni, 2 nekovinski

Kar se motorne palete tiče, ni sprememb. V ponudbi so trije dizelski motorji 1.5 BlueHDi 130KM, 2.0 BlueHDi 160KM, 2.0 BlueHdi 180KM, ter dva bencinska 1.6 PureTech 180 KM in najmočnejši 1.6PureTech z 225 konjskimi močmi.  Najmočnejša različica je tudi najpopularnejša pri kupcih bencinskih agregatov. V celotni prodaji pa se pričakuje, da bo prodano okoli 10%  vozil z bencinskim agregatom.

Cena: Od 27.100, pa vse do 39.000€

Pri Peugeotvu vam pri nakupu preko financiranja ponujajo 5 let podaljšanega jamstva oz. 100.000 kilometrov. 

Dobra novica za lastnike vozil na zemeljski plin 25.02.2021 Vlada je na včerajšnji redni seji določila besedilo predloga novele Zakona o trošerinah. Z novelo za vozila na zemeljski plin…
Nalepka za mrtvi kot, ki jo ni mogoče spregledati 24.02.2021 V Franciji so pred kratkim uvedli obvezno uporabo nalepk, ki prikazujejo mrtve kote vozila. Nalepke morajo imeti nameščena vsa vozila…
Po e-Rifterju, sedaj še ë-Berlingo 24.02.2021 Električni floti Citroënovih vozil se je pridružil ë-Berlingo. Enako kot pri elektrificiranem Rifterju, tudi Berlinga poganja električni motor, ki zmore…
Scania 540 S osvojila dvojno krono 23.02.2021 Na lanskih zahtevnih primerjalnih testih 1000 Punkte in European Truck Challenge, pod okriljem nemških transportnih revij, je Scania 540 S…