×
Trucker.si

Iščite po portalu

MAN Truck & Bus je v Avstriji predstavil dostavnik, ki se nikakor ne boji težjih terenskih pogojev. Razlog za to tiči v posebnem pogonu, bolje rečeno gosenicah, ki so tudi del uradne ponudbe MAN-ovega kombija. Slednje omogočajo brezskrbno vožnjo po zasneženih ali blatnih pobočjih, vse do hitrosti 50km/h.

 

Dostavnik na gosenicah
Pogon na gosenice mu omogoča brezskrbno hribolazjenje  tako na sneženih kot tudi blatni pobočjih. Foto: MAN

Za težke terene

Terenski dostavnik lahko na primer uporabljajo upravljavci vlečnic v gorskih regijah. Ker gre za kombinirani kombi  MAN TGE s skupno 9 sedeži, lahko dostavnik prevaža ljudi in blago. Oskrba z oddaljenimi alpskimi pašniki tudi pozimi ali udoben prevoz gostov do zasneženega alpskega hotela postane mogoč z gosenico, ki so jo razvili pri podjetju TrackSystems. Posebni pogon je na voljo za celotno ponudbo dostavnih vozil, zato jo lahko uporabimo tudi, na primer, za opremljanje panelnega kombija ali dvojne kabine s kesonom.

Dostavnik na gosenicah
Predelava je del uradne ponudbe tovarne in je mogoča za celotno MAN-ovo ponudbo dostavnih vozil. Foto: MAN

Enostavna menjava

Premontaža pogona gosenice traja največ eno uro. Montaža ali demontaža poteka kot pri menjavi koles in zato ni potrebno obiskati vulkanizerke delavnice. Povezovalna plošča, pritrjena z originalnimi kolesnimi vijaki, vzpostavlja povezavo z osmi. Dodatna teža v primerjavi z običajno opremo s pnevmatikami je približno 300 kilogramov. Širina omenjenega dostavnika se s tem pogonom poveča na 2,40 metra.

Dostavnik na gosenice
Menjava gosenic vzame največ eno uro, pravzaprav ne predstavlja razlike v primerjavi s klasično menjavo koles. Foto: MAN

Hitrost do 50km/h

Terenski pogon gosenice je nekje od 25 do 50 km / h in je običajno v 1. do 3. prestavi 8-stopenjskega samodejnega menjalnika, ki je priporočen za to uporabo. Zahvaljujoč podvozju Seikel, ki je dvignjeno za približno 3 cm, ima gosenični dostavnik tudi dovolj razdalje od tal, da lahko opravlja svoje naloge na ekstremnem terenu. Pogon gosenice zavirajo standardne kolutne zavore, tukaj prilagoditev ni potrebna. V primeru vožnje na cesti, pa bo potrebo premontirati gosenice na običajna kolesa. 

Preberite tudi:  Volvo Trucks predstavlja avtonomen prevoz med logističnim centrom in pristaniščem
Dostavnik na gosenicah.
S tovrstnim pogonom ni več ovir za težja pobočja. Foto: MAN

 

DAF je izbral mednarodnega trgovca leta, naziv je odšel na Otok 10.04.2021 Prodaja tovornih vozil v teh zahtevnih časih zagotovo ni mačji kašelj, tega se še kako zavedajo tudi pri nizozemskem DAF-u,…
Renault Trucks predstavil prenovljeno serijo tovornjakov kar v videoigri 07.04.2021 Francoski proizvajalec tovornih vozil Renault Trucks je prenovljeno serijo tovornjakov T, C in K predstavil na precej neobičajen način. Klasično…
V Postojni začetek delovanja avtocestne policije 01.04.2021 V Postojni je svoja vrta odprla Uprava avtocestne policije, slednja bo s sistematičnim vzpostavljanjem reda na avtomobilskih in hitrih cestah…
Ford ima pametno ogledalo 29.03.2021 Ford si je domislil pametno ogledalo, novi sistem je videti povsem običajno notranje ogledalo, a je dejansko zaslon z visoko…