×
Trucker.si

Iščite po portalu

MAN Truck & Bus je v Avstriji predstavil dostavnik, ki se nikakor ne boji težjih terenskih pogojev. Razlog za to tiči v posebnem pogonu, bolje rečeno gosenicah, ki so tudi del uradne ponudbe MAN-ovega kombija. Slednje omogočajo brezskrbno vožnjo po zasneženih ali blatnih pobočjih, vse do hitrosti 50km/h.

 

Dostavnik na gosenicah
Pogon na gosenice mu omogoča brezskrbno hribolazjenje  tako na sneženih kot tudi blatni pobočjih. Foto: MAN

Za težke terene

Terenski dostavnik lahko na primer uporabljajo upravljavci vlečnic v gorskih regijah. Ker gre za kombinirani kombi  MAN TGE s skupno 9 sedeži, lahko dostavnik prevaža ljudi in blago. Oskrba z oddaljenimi alpskimi pašniki tudi pozimi ali udoben prevoz gostov do zasneženega alpskega hotela postane mogoč z gosenico, ki so jo razvili pri podjetju TrackSystems. Posebni pogon je na voljo za celotno ponudbo dostavnih vozil, zato jo lahko uporabimo tudi, na primer, za opremljanje panelnega kombija ali dvojne kabine s kesonom.

Dostavnik na gosenicah
Predelava je del uradne ponudbe tovarne in je mogoča za celotno MAN-ovo ponudbo dostavnih vozil. Foto: MAN

Enostavna menjava

Premontaža pogona gosenice traja največ eno uro. Montaža ali demontaža poteka kot pri menjavi koles in zato ni potrebno obiskati vulkanizerke delavnice. Povezovalna plošča, pritrjena z originalnimi kolesnimi vijaki, vzpostavlja povezavo z osmi. Dodatna teža v primerjavi z običajno opremo s pnevmatikami je približno 300 kilogramov. Širina omenjenega dostavnika se s tem pogonom poveča na 2,40 metra.

Dostavnik na gosenice
Menjava gosenic vzame največ eno uro, pravzaprav ne predstavlja razlike v primerjavi s klasično menjavo koles. Foto: MAN

Hitrost do 50km/h

Terenski pogon gosenice je nekje od 25 do 50 km / h in je običajno v 1. do 3. prestavi 8-stopenjskega samodejnega menjalnika, ki je priporočen za to uporabo. Zahvaljujoč podvozju Seikel, ki je dvignjeno za približno 3 cm, ima gosenični dostavnik tudi dovolj razdalje od tal, da lahko opravlja svoje naloge na ekstremnem terenu. Pogon gosenice zavirajo standardne kolutne zavore, tukaj prilagoditev ni potrebna. V primeru vožnje na cesti, pa bo potrebo premontirati gosenice na običajna kolesa. 

Preberite tudi:  Bartog- Continental: Dan transporta v Mirni Peči
Dostavnik na gosenicah.
S tovrstnim pogonom ni več ovir za težja pobočja. Foto: MAN

 

Ali slušalke ogrožajo vas in druge v prometu? Fordov eksperiment odkriva tveganja 13.05.2021   Ford je poskrbel za nov zvočni eksperiment, ta pa je pokazal, da ljudje med poslušanjem glasbe prek slušalk za…
DKV zagnal nov portal za stranke 13.05.2021 Ponudnik storitev na področju prevoza DKV Mobility je zagnal nov portal za stranke. Stranke lahko na portalu naročajo in digitalno…
Zagon storitve: naprava DKV BOX EUROPE odobrena za italijanske avtoceste 22.04.2021 Ponudnik mobilnostnih storitev DKV od sedaj nudi tudi nadnacionalno napravo za cestninjenje za Italijo. DKV je tako postal prvi certificirani…
Prigo & Valvoline – Novo partnerstvo za še več kilometrov 16.04.2021 Od letošnjega januarja je vzpostavljeno novo pomembno partnerstvo med blagovno znamko Valvoline in družbo Prigo, ki je tako postala pooblaščeni…