MAN Truck & Bus je v Avstriji predstavil dostavnik, ki se nikakor ne boji težjih terenskih pogojev. Razlog za to tiči v posebnem pogonu, bolje rečeno gosenicah, ki so tudi del uradne ponudbe MAN-ovega kombija. Slednje omogočajo brezskrbno vožnjo po zasneženih ali blatnih pobočjih, vse do hitrosti 50km/h.

Za težke terene
Terenski dostavnik lahko na primer uporabljajo upravljavci vlečnic v gorskih regijah. Ker gre za kombinirani kombi MAN TGE s skupno 9 sedeži, lahko dostavnik prevaža ljudi in blago. Oskrba z oddaljenimi alpskimi pašniki tudi pozimi ali udoben prevoz gostov do zasneženega alpskega hotela postane mogoč z gosenico, ki so jo razvili pri podjetju TrackSystems. Posebni pogon je na voljo za celotno ponudbo dostavnih vozil, zato jo lahko uporabimo tudi, na primer, za opremljanje panelnega kombija ali dvojne kabine s kesonom.

Enostavna menjava
Premontaža pogona gosenice traja največ eno uro. Montaža ali demontaža poteka kot pri menjavi koles in zato ni potrebno obiskati vulkanizerke delavnice. Povezovalna plošča, pritrjena z originalnimi kolesnimi vijaki, vzpostavlja povezavo z osmi. Dodatna teža v primerjavi z običajno opremo s pnevmatikami je približno 300 kilogramov. Širina omenjenega dostavnika se s tem pogonom poveča na 2,40 metra.

Hitrost do 50km/h
Terenski pogon gosenice je nekje od 25 do 50 km / h in je običajno v 1. do 3. prestavi 8-stopenjskega samodejnega menjalnika, ki je priporočen za to uporabo. Zahvaljujoč podvozju Seikel, ki je dvignjeno za približno 3 cm, ima gosenični dostavnik tudi dovolj razdalje od tal, da lahko opravlja svoje naloge na ekstremnem terenu. Pogon gosenice zavirajo standardne kolutne zavore, tukaj prilagoditev ni potrebna. V primeru vožnje na cesti, pa bo potrebo premontirati gosenice na običajna kolesa.
