×
Trucker.si

Iščite po portalu

Bavarci so znova poskrbeli za vročico na avtomobilskih straneh. Pred kratkim so nas razveselili s svetovno premiero BMW M3 limuzine in BMW M4 kupeja. Pogled na omejeni par brez dvoma poskrbi za dvig sleherne kocine na koži. Zagotovo pa bosta še kako razdelila ljudstvo s svojima ogromnima ledvičkama na nosu avtomobila, ki mimogrede izhajata iz modela 328 iz leta 1936.

 

BMW M3, BMW M4
Novost na oddelku M, limuzina Bmw M3 in kupjevska različica M4. Foto: Tovarna

35 let po prvem M3

35 let po tem, ko je luč sveta ugledal prvi BMW M3,  Bavarci predstavljajo najnovejšo generacijo svojih športnih avtomobilov v premijskem srednjem razredu. Na ceste sta zapeljala M3 limuzina in M4 Coupe, njun prihod je dvignil veliko prahu med ljubitelji avtomobilističnega sveta, kaj drugega niti ni bilo pričakovati, saj je predstavitev novega modela iz Bavarskega športnega oddelka vselej svojevrsten praznik. Novinca sta poskrbela tako za kupce, ki prisegajo na pet vrat, kot tiste manj družinske, ki jim pravi užitek nudi le kupejevska različica. 

BMW M3, BMW M4
Nova generacija M3 in M4 prinaša veliko novosti, tako na področju tehnologije, kot tudi oblikovanja. Foto: Tovarna

Zunanjost prinaša veliko novosti, Nemci so poskrbeli, da ne glede na izbiro izvedenke ne boste ostali neopaženi. Sprednji del ima velik športen odbijač, kjer se v sredini bohotita veliki brez okvirni ledvički, ki sta zdaj nekajkrat večji kot na predhodniku. Stranskemu delu sprednjega odbijača so dodali še vertikalne lovilce zraka za boljšo aerodinamiko. Medtem sprednji konec del avtomobila zaključujejo LED žarometi, ki opcijsko lahko svetijo v laserski tehniki. Želja po hitrosti in najboljši aerodinamiki je zaznavna tudi na bokih vozila, kjer za pravi izgled poskrbijo izbočeni pragovi ter spredaj 18 in zadaj 19 palična kolesa. V primeru, da se odločite za izvedenko Competition pa bodo ta še za palec večja. Nič manj ni impozanten niti zadek, kjer pozornost jemljejo štiri velike izpušne cevi, ki s pomočjo elektronskih loput pripravljajo pravo dirkalno simfonijo. 

Preberite tudi:  Volvo v svoje vrste vabi mlade mehanike
BMW M3
BMW M3. Foto: Tovarna

Zadek sicer ni tako velik srš spora kot je to sprednji del, a vseeno lahko zapišemo, da tudi zadaj ne boste ostali neopaženi. Tukaj je med modeloma M3 in M4 nekaj razlik, te so še najbolj opazne pravzaprav pri obliki zadnje luči. Če se ozremo v notranjost obeh avtomobilov, bomo lahko videli armaturno ploščo, ki vsebuje veliko karbonskih dodatkov, športni volan, ki ima pred seboj dve znameniti spominski tipki v rdeči barvi, ki jasno nakazujeta, da je govora o modelu M. Športni so tudi sedeži, opcijsko celo povsem dirkaško školjkasti, pri obeh izvedbah pa ne boste morali zgrešiti osvetljenega emblema M, ki se brez sramu prikazuje med hrbtnim in vzglavnim delom sadežev.

BMW M3
Notranjost je športna in premore veliko dodatkov iz karbonskih vlaken. Foto: Proizvajalec

 Pravi biser obeh lepotcev se skriva v sprednjem delu vozila pod motornim pokrovom. Če vas vse do zdaj še ni impresioniral, pa smo prepričani, da vas bo ob motornih podatkih. Skratka, pri BMW-ju so poskrbeli za za vrstni šestvaljnik, ki ima 480 konjski moči, moč pa se prenaša preko šeststopenjskega ročnega menjalnika, kar je danes v tovrstnih vozili že velika redkost. Seveda imajo na voljo tudi opcijsko močnejšo izvedenko Competition, ki ponuja 510 konjskih moči, v tem primeru pa se moč prenaša preko osem stopenjskega Steptronic M menjalnika, ki ponuja tudi funkcijo Drivelogic. V nadaljevanju obljubljajo dve izvedenke BMW M3 in BMW M4 Competition, ki bosta imela sistem xDrive s pogonom na vsa štiri kolesa. 

BMW M3
Pri obeh izvedbah je na voljo tudi izvedenka Competition, ki ponuja 375 kW oziroma 510 konjskih moči. Foto: Proizvajalec

 

Policija razkriva: 821 kršitev voznikov tovornih vozil v enem tednu 28.10.2020 V tednu med 12.10 in 18.10 so bili pod drobnogledom vozniki tovornih vozil in avtobusov. Preventivna akcija Agencije za varnost…
MAN TGE v vlogi mobilnega laboratorija 28.10.2020 Pri proizvajalcu tovornih vozil MAN Truck & Bus so predstavili edinstven mobilni laboratorij. V tej vlogi se je znašel MAN…
Jernej Tornar: Štopar, ki živi za šoferski poklic 27.10.2020 Šoferski poklic piše takšne in drugačne zgodbe. Tokrat smo po novo zgodbo odšli naproti šoferju, ki s tem poklicem živi…
Skupina Renault je v tretjem četrtletju dosegla prihodke v višini 10,3 milijarde evrov 26.10.2020 Skupina Renault je v tretjem tromesečju prodala 806.320 vozil, kar je za 6,1 odstotka manj kot v tretjem tromesečju leta…