Na ceste prihaja novi Suzuki Across, nič vam ne gre zameriti, če ste ga zamenjali s Toyoto Rav4. Podobnost je namreč velika, a to z razlogom. Across je namreč plod sodelovanja med Suzukijem in Toyoto. Na evropsko tržišče prihaja v jesenskih mesecih letošnjega leta.

Podobnost je več kot očitna, seveda bolj ali manj namerno. Ne glede na vse, je novi Suzuki Across plod poslovnega sporazuma med Suzukijem in Toyoto. Kdo, če sploh kdo bo v tem primeru pridobil največ, je verjetno še preuranjeno vprašanje. A dejstvo je, če gre sklepati po obeh znamkah, da nikakor ne gre za slab avtomobil. Prav nasprotno, zdi se dobra zamisel, sicer pa to že zdaleč ni prvo tovrstno združevanje v avtomobilski industriji.

Novinca v Suzukijevi družini boste lahko izbrali med šestimi barvami ter obutega v 19-palična platišča, za boljšo varnost pa bodo skrbeli LED žarometi s sistemom samodejnega uravnavanja dolžine svetlobnega snopa. Tudi v notranjosti ni prav veliko drugače od RAV4. Ta je še vedno prostorna in kakovostno izdelana. Potnike razvaja z 9-paličnim zaslonom na dotik, ki omogoča združevanje iOS ter Android naprav preko Apple CarPlay in Android Auto. Prostora za potnike je dovolj tako spredaj kot zadaj, prtljažni prostor pa ponuja 490 litrov prostornine za prtljago.

Motorni sklop je hibriden in vključuje štirivaljni 2,5 litrski motor v kombinaciji z 134 kW elektro motorjem. Z elektromotorjem je povezan tudi poseben motor A25A-FXS Dynamic Force, ki deluje kot polnilnik baterije in v primeru vožnje pri višjih hitrostih nudi elektromotorju dodatno moč, ko je to potrebno. Priključni hibridni sistem je opremljen s štirimi načini delovanja: v privzetem načinu EV poganja vozilo izključno elektromotor, tudi v primeru popolnega pospeševanja. V samodejnem načinu EV/HV in načinu HV dodaja elektromotor svojo moč, ko je to potrebno, na primer ob naglem pospeševanju. V četrtem načinu polnjenja baterije pa sistem uporabi motor, da napolni baterijo in shrani električno energijo, ki bo nato na voljo načinu EV.

Elektronski štirikolesni pogon E-Four zagotavlja vozniku prvinske zmogljivosti pogona 4×4, a hkrati omogoča tudi izredno varčno porabo goriva. Sistem vključuje samostojni motor zadaj s 40 kW moči, ki sodeluje z motorjem spredaj in zagotavlja razmerje navora spredaj-zadaj v razponu od 100-00 do 20-80. Across ima tudi kopico varnostnih sistemov od aktivnega tempomata, E-klica, sistema prepoznavanja prometnih znakov, senzorja mrtvega kota, do sistema za samodejno zaviranje v sili.
