×
Trucker.si

Iščite po portalu

Continental Black Chili

Na ceste prihaja novi Suzuki Across, nič vam ne gre zameriti, če ste ga zamenjali s Toyoto Rav4. Podobnost je namreč velika, a to z razlogom. Across je namreč plod sodelovanja med Suzukijem in Toyoto. Na evropsko tržišče prihaja v jesenskih mesecih letošnjega leta.

Suzuki Across
Podobnost Suzukija Acrossa med Toyoto Rav4 ni naključje, je del sporazuma med podjetjema.  Foto: Tovarna

Podobnost je več kot očitna, seveda bolj ali manj namerno. Ne glede na vse, je novi Suzuki Across plod poslovnega sporazuma med Suzukijem in Toyoto. Kdo, če sploh kdo bo v tem primeru pridobil največ, je verjetno še preuranjeno vprašanje. A dejstvo je, če gre sklepati po obeh znamkah, da nikakor ne gre za slab avtomobil. Prav nasprotno, zdi se dobra zamisel, sicer pa to že zdaleč ni prvo tovrstno združevanje v avtomobilski industriji. 

Suzuki Across
Poganja ga zelo izpopolnjen priključni hibridni sistem, ki zagotavlja vrhunsko učinkovitost porabe goriva in nizke emisije CO₂ s hitrim odzivom in gladkim pospeševanjem Foto: Tovarna

Novinca v Suzukijevi družini boste lahko izbrali med šestimi barvami ter obutega v 19-palična platišča, za boljšo  varnost pa bodo skrbeli LED žarometi s sistemom samodejnega uravnavanja dolžine svetlobnega snopa. Tudi v notranjosti ni prav veliko drugače od RAV4. Ta je še vedno prostorna in kakovostno izdelana. Potnike razvaja z 9-paličnim zaslonom na dotik, ki omogoča združevanje iOS ter Android naprav preko Apple CarPlay in Android Auto. Prostora za potnike je dovolj tako spredaj kot zadaj, prtljažni prostor pa ponuja 490 litrov prostornine za prtljago.

Suzuki Across
Notranjost Suzuki Across -a je dovršena in kakovostno izdelana, v njej je tudi 9-palični zaslon na dotik s katerim upravljamo radio, navigacijo in funkcije vozila. Foto: Tovarna

Motorni sklop je hibriden in vključuje štirivaljni 2,5 litrski motor v kombinaciji z 134 kW elektro motorjem. Z elektromotorjem je povezan tudi poseben motor A25A-FXS Dynamic Force, ki deluje kot polnilnik baterije in v primeru vožnje pri višjih hitrostih nudi elektromotorju dodatno moč, ko je to potrebno. Priključni hibridni sistem je opremljen s štirimi načini delovanja: v privzetem načinu EV poganja vozilo izključno elektromotor, tudi v primeru popolnega pospeševanja. V samodejnem načinu EV/HV in načinu HV dodaja elektromotor svojo moč, ko je to potrebno, na primer ob naglem pospeševanju. V četrtem načinu polnjenja baterije pa sistem uporabi motor, da napolni baterijo in shrani električno energijo, ki bo nato na voljo načinu EV.

Preberite tudi:  Hongqi H9 v boj z Mercedesom E, BMW 5 in Audi A6
Suzuki Across
Motorni sklop je hibriden in vključuje štirivaljni 2,5 litrski motor v kombinaciji z 134 kW elektro motorjem Foto: Tovarna

Elektronski štirikolesni pogon E-Four zagotavlja vozniku prvinske zmogljivosti pogona 4×4, a hkrati omogoča tudi izredno varčno porabo goriva. Sistem vključuje samostojni motor zadaj s 40 kW moči, ki sodeluje z motorjem spredaj in zagotavlja razmerje navora spredaj-zadaj v razponu od 100-00 do 20-80. Across ima tudi kopico varnostnih sistemov od aktivnega tempomata, E-klica, sistema prepoznavanja prometnih znakov, senzorja mrtvega kota, do sistema za samodejno zaviranje v sili. 

Suzuki Across
Na evropskem tržišču ga lahko pričakujemo letošnjo jesen. Foto: Tovarna
Oznake: ,
Renault: Prodanih več kot 300.000 električnih vozil Renault je v Evropi prodal že več kot 300.000 električnih vozil. Obenem je bilo samo v Franciji registriranih več kot…
Klaut Egon Transport: Prevozništvo z italijanskim pridihom Prevozniška zgodba nas je tokrat zapeljala v Šempeter pri Gorici, mesto na skrajnem zahodu Slovenije, ki je vpeto med Vipavsko…
Mercedes-Benz S: Nova admiralska ladja napoveduje še več tehnologije Ko na trg prihaja novi Mercedes-Benz S se vselej vprašamo, kaj nam ta lahko še ponudi. Zdi se, da je…
Volkswagen T7: Tančica skrivnosti se počasi razkriva Še ne dolgo nazaj smo dobili posodobljenega VW T.6.1, toda vse več je znanega tudi o njegovem nasledniku. Internet so…