Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet je v času našega druženja dokazala, da govorimo o odličnem avtomobilu. Znajde se tako na neutrjenem terenu, kot tudi zunaj njega, če pa temu dodamo še opremo Elegance Top in dvojno barvo, imamo zadetek v polno. Privlačen avtomobil s katerim soseda zlahka poženemo v delirij in to za popolnoma sprejemljiv denar.

Atraktivna zunanjost
Suzuki Vitara je avtomobil, ki je na trgu že dobrih 31 let. V tem času je prešla skozi štiri generacije, ki so vsaka po svoje zaznamovale avtomobilsko zgodovino. S prehodom na četrto generacijo pred leti je nekoliko tudi izgubila na svojih gabaritih, a hkrati postala bolj privlačna vsem, ki se bolj kot na brezpotjih znajdejo v mestnih središčih. Sedaj pa so šli pri Suzukiju še korak naprej. Z opremo Elegance Top je postal avtomobil tudi zelo všečen. Več je kromiranih dodatkov, 17 palična platišča in dvobarvni lak v našem primeru, kombinacija slonokoščene biserne in črne barve je le del dodatkov, ki jih je imela testna različica.

Tudi v notranjosti ne razočara
Nadpovprečna oprema se nadaljuje tudi v notranjosti. Tam hitro opazimo veliko panoramsko steklo, ki ga lahko pomikamo vzdolžno in vertikalno, ob premočnem soncu pa ga lahko zastremo z zaščitnim rolojem. Naše opazovanje pa že naleti na udobno sedežno garnituro, ki je odeta v usnje in alkantaro. Nekaj graje si zavoljo padajoče strehe sicer zasluži sedenje na zadnji klopi, ki je težavna za visokorasle potnike, a vendar to ne pokvari splošnega vtisa. Armaturna plošča je vsebovala 7 palični zaslon s povezavo za pametni telefon, del infotaimenta je tudi navigacija. Slednja se, kot v večini serijskih avtomobilskih zemljevidov, težko primerja z Googlovo. Notranjost ima vse kar potrebujmo, je že res, da ni povsem po zadnji modi, torej če odmislimo LED ambientalne trakove in na otip malce trše materiale, ima vse, kar potrebujemo – in še več!

Prožen motor
Nasploh so občutki in nenazadnje dnevi, ki smo jo preživeli z njo, odlični. In to ravno zaradi tega, ker je izstopala po svoje. Pod motornim pokrovom se je skrival 1,4 litrski Boosterjet bencinski motor z 103kw (140KM), ki se je v kombinaciji z avtomatskim menjalnikom izkazal za zelo dinamičnega in tudi poraba okoli 7,5 litra ni pretirana. Nekoliko se je le potrebno navaditi na položaj M, ki se nahaja na zadnji poziciji, kar ni v navadi za večino ostalih avtomatskih menjalnikov.

Terenske zmogljivosti ji niso tuje
Seveda smo jo popeljal tudi izven urejenih cestah, kjer se je po pričakovanjih izkazal štirikolesni pogon, Allgrip, ki ga lahko reguliramo s pomočjo vrtljivega stikala ob sredinskem zaslonu za roko. Izbiramo lahko med avtomatiko, programom sport, sneg in blato. Ob pritisku Lock pa vklopimo sredinsko zaporo diferenciala,, ki nas tako izvleče iz najtežjih situacij. Seveda morate imeti v mislih, da boste za najtežje terenske izkušnje morali poseči po družinskem članu Jimmiyu, Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet pa je izvrsten kompromis med cestno in terensko vožnjo. Brez slehernega dvoma bi jo priporočili vsakomur, ki zaradi narave dela oziroma nastanitve potrebuje štirikolesni pogon, a hkrati pogosto zaide tudi v mestne ulice, saj se na obeh področjih izkaže odlično.