×
Trucker.si

Iščite po portalu

Segment kompaktnih športnih terencev je bogatejši za novo pridobitev. Volkswagen T-Roc Cabriolet je novost iz Volksburga, ki je kombinacija športnega terenca in kabrileta. Gre za prvi tovrstni primerek v tem segmentu, na kar so v tovarni še posebej ponosni.

 

T-Roc Cabriolet
Volkswagen T-Roc Cabriolet je prvi kabriolet v svojem razredu vozil. Foto: Tovarna

Veter v laseh

V osnovi med klasično različico, vsaj po merah, ni veliko razlik. Brez strešna različica T-Roc Cabriolet ima 4 milimetre daljšo medosno razdaljo, medtem ko je višina manjša za dobrih 5 milimetrov. Volkswagen T-Ror Cabriolet sicer ponuja prostor štirim odraslim potnikom, ki pa se bodo morali za voljo premične strehe zadovoljiti z 280 litri prostornine prtljažnika, kar je 165 litrov manj kot v limuzinski izvedbi.  V skladu s tradicijo Hrošča in Golfa Cabrioleta ima T-Roc Cabriolet klasično platneno streho iz treh slojev. Elektrohidravlični pogon streho odpre in zapre avtomatsko v 9 oz. 11 sekundah, tudi med vožnjo do hitrosti 30 km/h.

T-Roc Cabriolet
Platnena streha potrebuje devet sekund za odprtje, odpira pa se lahko tudi do hitrosti 30 km/h. Foto: Volkswagen

Povezljivost in digitalizacija

Notranjost je že poznana, instrumentalna plošča je v osnovi analogna, opcijsko pa tudi v digitalni izvedbi (Digital Cockpit). Medtem ko sredinsko ploščo zavzema zaslon na dotik s katerim upravljamo radio, navigacijo ter določene nastavite vozila. Tako kot smo že vajeni, je infoteiment povezljiv s pametnim telefonom ter v vozilu omogoča veliko novih funkcij in storitev iz nabora We Connect in We Connect Plus.

T-Roc Cabriolet
Poskrbljeno je tudi za digitalizacijo. Opcijsko je na voljo digitalni instrumentalni instrument ter osrednji zaslon z navigacijo. Foto: Tovarna

Dva nivoja opreme

Kupci lahko izbirajo med dvema nivojema opreme Style in R-Line, pri čemer je slednja na voljo le pri močnejši motorni različici.  R-line ponuja športni značaj, serijsko je opremljen s športnim podvozjem, progresivnim krmiljenjem in izbiro voznih profilov.  Odbijača sta zasnovana v R-slogu, športni komfortni sedeži pa imajo prevleke iz tekstila in umetnega usnja. Obe izvedbi opreme sta serijsko opremljeni s 17 paličnimi platišči, za bolj zahtevne pa je jih je možno obuti tudi v 18 ali 19-palična platišča.

Preberite tudi:  Ford preizkuša tehnologijo, ki bi pomagala predvideti prometne nesreče

T-Roc Cabriolet

Bencinska motorja

Motorna paleta ponuja dva motorja s turbopolnilnikom in direktnim vbrizgavanjem.  Izbiramo  lahko med 1.0 TSI trivaljnikom, ki razvije moč 85 kW/115 KM in navor 200 Nm ter štirivaljnjim motorjem 1.5 TSI, ki  razvije moč 110 kW/150 KM in navor 250 Nm. Moč se prenaša preko serijskega  6-stopenjskega ročnega menjalnika in pogonom spredaj, pri močnejši različici motorja pa je mogoče kombinirati tudi s 7-stopenjskim menjalnikom z dvojno sklopko DSG.

bencinski motor
Motorna paleta ponuja dva motorja s turbopolnilnikom in direktnim vbrizgavanjem. Foto: Tovarna
40 let: Vse najboljše Fiat Panda! 29.09.2020 Častitljivo obletnico praznuje Fiat Panda. Letos šteje 40 let svojega obstoja, avtomobila, ki se je korenito vtisnil v srca Italijanov…
360 vrancev za Peugeot 508 28.09.2020 Peugeot je predstavil do sedaj njihovo najmočnejše serijsko vozilo Peugeot 508 Sport Engineered. Pogonski sklop motorja na notranje izgorevanje in…
Scania predstavlja paleto V8 motorjev, kralj med njimi ima 770 konjskih moči 28.09.2020 Scania je predstavila novo paleto motorjev V8, med katerimi kraljuje izvedenka z nič manj kot 770  konjskimi močmi. Z novo…
Continental je lansiral mikro stran z razlago najnovejših predpisov o emisijah CO2 in VECTO orodja 27.09.2020 Continental, tehnološko podjetje in proizvajalec vrhunskih pnevmatik, je predstavil mikro stran, ki vsebuje koristne informacije o najnovejših predpisih o emisijah…