Pri ABT-ju nas že vrsto let razvajajo s svojimi dejavnosti v moto športu, predvsem pa slavijo po svojih impresivnih predelavah avtomobilov iz skupine Volkswagen. Tokrat je njihova nova stvaritev dobila ime ABT RS7-R. Zakaj pravzaprav gre? Najmočnejša serijska izvedenka Audija 7 je sedaj postala še brutalnejša, “skromnim” 600 konjem, kolikor jih ponuja RS izvedba, so hišni inženirji ABT-ja dodali še 140.

140 konjev več
Audi RS7 v osnovi zmore 600 konjskih moči in ima 800 Nm navora. Navkljub lepi beri konjičev pod motornim pokrovom, pa se nemalo posameznikov z dovolj globokimi žepi odloči še za dodatno optimizacijo njihovega vozila. In če kje, to zelo dobro počno v podjetju ABT. Tokrat je iz njihove delavnice zapeljal ABT RS7-R, ki je dobil obsežen paket zunanje in notranje predelave.

Obsežen paket predelave
Pri omenjenem primeru lahko govorimo o šestih sklopih predelave, ki obsegajo motor, aerodinamičen zunanji paket, vzmetenje, kolesa in nenazadnje tudi notranjost. Skupni imenovalec so prav gotovo ogljikova vlakna, ki jih je mogoče zaslediti na slehernem koraku vozila. Zunanjost zajema večje lovilce zraka, nov sprednji in zadnji odbijač. Očem manj vidna pa je optimizacija motorja ter novo nastavljivo vzmetenje. Snovalci ne pozabijo niti na pnevmatike ter 22 colska platišča z odlično razporeditvijo teže.

Ogljikova vlakna
Tudi v notranjosti ničesar ni prepuščeno naključju, volan iz ogljikovih vlaken, športni sedeži z dodatki logotipov, okrasne obrobe na pragovih in obdelana ročica menjalnika. To je le nekaj elementov, ki so spremenjeni. Kaj vse se bo predelalo je v domeni naročnika. Serijo, ki so jo predstavili sedaj, pa bo tudi omejena na 125 primerkov. Cena tovrstne predelave znaša 69-tisoč evrov, v to pa seveda ni všteta cena nakupa vozila, ki bi v Sloveniji zlahka presegla 200-tisočakov.