Spoznali smo mobilni predstavitveni prostor podjetja Continental, ki morda na prvi pogled deluje kot dostavnik. Vendar je mnogo več kot to. Je mobilni ambasador, ki združuje znanje, tehnologijo in izkušnje enega največjih gumarskih podjetij na svetu. Z njim širijo ideje in vizijo podjetja znotraj in zunaj slovenskih meja. Njihove pnevmatike so že davno presegle zgolj primes dobrega kavčuka sestavljenega v okroglo reč, ki je spremenila svet. Continental je podjetje, ki s svojimi tehnologijami stremi k varnejšemu svetu – z rešitvami, ki jih v naše jeklene konjičke vgrajujejo največji avtomobilski giganti.

Continental Adria
Continental Adria se udeležuje številnih dogodkov tako v Sloveniji, kot tudi tujini. Foto: Zasebni arhiv

Prav je in spodobi se, da se na začetku nekoliko dotaknemo zgodovine in številk, ki nam ponazorijo obsežnost tega podjetja. Continental je širši javnosti poznan kot proizvajalec pnevmatik (ki so nameščene na vsako tretje novo vozilo v Evropi), podrobni pogled njihovega razvoja pa nam razkrije, da je svojo pot začel leta 1871, sprva kot tovarna, kjer so izdelovali konjsko obutev in žoge. Leta 1892 je Continental proizvedel prvo kolesarsko pnevmatiko, dvanajst let kasneje pa avtomobilsko pnevmatiko, ki je prva imela vzorec profila tekalne površine. V nizu pomembnih odkritij so leta 1908 naredili tudi prvo snemljivo platišče, ki tedaj pomeni revolucijo pri menjavi pnevmatik.

 

Več kot le pnevmatike

Continental je danes, 148-let kasneje, presegel veliko mejnikov, ne le na gumarskem področju, temveč tudi na področju mehanike, IT-tehnologije, varnosti, gradbeništva in še bi lahko naštevali. Tu ne govorimo več o podjetju, ampak o korporaciji, ki je danes tako ali drugače prisotna domala v vseh vejah prometa.

Continental Adria
Pnevmatike so le del širokega in pestre ponudbe Continentala

Svoje ponudbo delijo v pet segmentov, pnevmatike pri tem predstavljajo zgolj 25% celotnega prodajnega segmenta. Z ostalih štirih segmentih se podjetje ukvarja tudi s sistemi za podvozje in varnost vozil, sistemi za prenos moči v vozilih, sistemi za prikaz in upravljanje informacij v vozilih ter produkti, komponentami in sistemi za avtomobilsko industrijo in ostale ključne panoge.

 

Continental trenutno ustvarja preko 244 tisoč delovnih mest na 300 lokacijah širom sveta in 44 milijard letnega prihodka, kar je za ilustracijo približno 4-krat več kot znaša letni proračun Slovenije. Dobrim poslovnim rezultatom botruje vrhunska tehnologija, ki pa je vselej povezana s prepoznavnostjo in dobro predstavitvijo.

 

Lokalno prisotni, inovativno naravnani

Continental Adria
V notranjosti najdemo demo pnevmatike, LED zaslon ter vso potrebo opremo za razstavni prostor.

Continentalovi zgodbi naproti smo se odpeljali v osrčje štajerske prestolnice, na sedež predstavništva, odgovornega za prodajo in trženje pnevmatik za osebna in tovorna vozila v regiji Adria (Slovenija, Hrvaška, Bosna in Hercegovina, Srbija, Črna gora, Kosovo, Makedonija, Albanija, Bolgarija). Prav  v ta namen je njihova ekipa pred tremi leti prevzela promocijsko vozilo, s katerim se udeležujejo predstavitev, sejmov in razstav tako znotraj, kot tudi zunaj slovenskih meja. Continentalov »baby«, kakor so ga ljubkovalno poimenovali moji sogovorniki, je v sami osnovi dostavno vozilo, ki pa so ga predelali v odličen predstavitveni prostor (angl. showroom), kjer predstavijo demo pnevmatike, razstavljene v vozilu, ter zadnje trende v gumarski industriji.  

Continental Adria

Mojca Lackovič, marketing, Continental Adria: »Predstavitveni kombi uporabljamo že tretje leto, namenjen je predvsem sejemskim aktivnostim in predstavitvam pri naših kupcih.«

 

Ob pnevmatikah si lahko v vozilu kupci ogledajo tudi tehnologijo ContiPressureCheckTM (v demo vozilu so sicer vgrajene tudi njihove druge najsodobnejše tehnološke rešitve, ContiPressueCheckTM je le ena izmed njih). Temu bomo posvetili več časa v prihodnjih prispevkih.

 

Samo vozilo je prirejeno tudi za sestanke ali sproščen klepet s poslovnimi partnerji. V njem lahko najdemo velik LED zaslon z ozvočenjem za predvajanje predstavitev in promocijskih spotov, seveda ne manjka niti sedežna garnitura, preklopna miza in hladilnik s hladnim okrepčilom.  V notranjosti vozila ni nič prepuščeno naključju; mobilni ambasador, kot sem ga poimenoval sam, ima vse, kar je potrebno za uspešno predstavitev.

Continental Adria

»Uporabljamo ga za našo celotno regijo, od Slovenije, pa vse do Srbije in Bolgarije. V njem imamo nameščeno vso potrebno sejemsko opremo, razstavljene pa so tako tovorne, osebne kot tudi industrijske pnevmatike. Služi predvsem kot razstavni prostor in ni zgolj mobilna pisarna.« pove Mojca Lackovič.

 

V tovornem programu široka paleta ponudbe pnevmatik

Za konec se dotaknimo še tovornih pnevmatik, ki so še kako pomembni prodajni segment Continental Adrie. Pnevmatike so v svetu transporta tovora izjemno pomembne, od njih je odvisna poraba goriva tovornih vozil, defekti pnevmatik in nenazadnje uspešno izpeljan posel. Continental tudi na tem področju ne spi. O njihovi ponudbi na tem področju smo se pogovarjali s prodajnim predstavnikom tovornih pnevmatik, Borutom Cehtlom.

 

»Pri Continentalu imamo več modelov tovornih pnevmatik, razlikujemo jih predvsem po namenu uporabe ter značilnostih terena. Hybrid je regionalna pnevmatika, katere poudarek je na kilometraži, medtem ko je EcoPlus pnevmatika proizvedena za manjšo porabo goriva in zmanjšanje CO2 emisij ter je namenjena predvsem vožnji na dolgih relacijah. CrossTrac na drugi strani so naše najnovejši tovorne pnevmatike, razvite predvsem za dobro obnašanje na terenu izven vzdrževanih cest ter zmanjšanje njene obrabe na urejenem cestišču. Slovenskim avtoprevoznikom najpogosteje svetujemo uporabo modela Hybrid, s katerim lahko naredijo največ kilometrov. Za flote, ki vozijo pretežno po avtocestah in stremijo k nižji porabi goriva in zmanjšanju CO2 emisij pa priporočamo uporabo EcoPlus pnevmatike na tovornem vozilu,« svetuje Cehtl.

Continental Adria
Continental Adria danes zaposluje 40 ljudi

Kakovostno ponudbo, zaledje, tradicijo in tehnološko znanje korporacije, odlično ekipo ter inovativno predstavitev – vse to Continental Adria preverjeno ima, da lahko uspešno svoje poslanstvo v svoji branži in širše. Kje so te meje, verjetno ne ve nihče. Rekel bi, da je za njih meja samo nebo, a le v prenesenem pomenu. Kdaj bo kakšna izmed letalskih tehnologij podpisana s Continentalovo značko, je verjetno tako ali tako le še vprašanje časa.

Ford Tourneo Custom: Tudi kot blagi hibrid Ford tudi na področju gospodarskih vozil ne počiva. Nedavno je predstavil nove motorne sklope -Ford  Tourneo Custom bo imel 2.0…
Ford: Pet zvezdic tudi za elektrificirane modele Ford je poskrbel tudi za varnost pri elektrificiranih modelih. Novi Ford Explorer Plug-In Hybrid je bil ocenjen s petimi zvezdicami…
Jaguar Mk2: legendarni britanski avto praznuje 60 letnico Letos Jaguar praznuje 60. obletnico legendarnega avtomobila - Jaguar Mk2, ki je eden največjih britanskih avtov vseh časov. Izdali so…
Scania G 410 LNG: Švedski odgovor na novo ero v transportu Trajnostna mobilnost trka na vrata tudi v segmentu težkih tovornih vozil. Scanija se je nanjo dobro pripravila, njihov odgovor je…