Minulo soboto je na AMZS-jevem centru varne vožnje na Vranskem potekala slovenska predstavitev novega Forda F-Maxa.  Nov Fordov tovornjak, ki je požel veliko zanimanja tudi na tiskovni konferenci, tako med novinarji, kot tudi prevozniki.

Ford F-Max

Ford ni novi igralec na trgu tovornih vozil. Pravzaprav je njegova zgodovina zelo pestra in šteje dobrih 59 let. V tem času so uspeli pripraviti devet tovornih različic, deseta pa je pripadla novemu modelu F-Max.

 

Ford Truck je v Sloveniji luč ugledal 26. oktobra 2018, ko so na nekdanji lokaciji Volvovega centra tovornih vozil odprli sodobni prenovljeni Kam i Bus, ki je uradni predstavnik Fordovih tovornjakov pri nas.

 

Že na sami slavnostni prireditvi smo lahko videli tudi precejšnje zanimanje javnosti in prevoznikov za novo znamko pri nas.  Kam in Bus Importer d.o.o.  je del podjetja Auto Hrvatska, ki obvladuje tudi precejšen delež tovornega program na sosednjem Hrvaškem. Novo ustanovljeno družbo čaka tudi zahtevna naloga, da Fordove tovornjake približajo slovenskim prevoznikom. 

Slovensko predstavništvo Ford Trucks smo dobili konec oktobra 2018

Zanimanje za Fordove tovornjake narašča tudi drugod po svetu. Če je bilo v letu 2015 le 15 držav, ki so imele predstavništvo njihovih tovornjakov, se je v letu 2018 številka podvojila na 36, med tem, ko za prihajajoče leto računajo celo na 51 držav, ki bi imele uvozne organizacije za njihove tovornjake.

Največji del njihovih tovornih vozil na Kitajsko

Lastnik Ford Truck je Turško podjetje Otosan, ki je v letu 2017 imel zaposlenih že preko 11-tisoč ljudi. Fascinanten je tudi njihov proizvodni obrat, ki se razprostira na 1,1 milijona kvadratnih metrov in ima povsem svojo luko, ki lahko vozila pripelje praktično pred vrata tovarne.

Nič manj impresivne niso niti finančne številke, ki kažejo, na enormne dobičke podjetja, ki pa se bodo verjetno še zelo povišali, saj  Kitajska postaja glavni trg Fordovih tovornjakov, velik delež pa ima tudi Rusija.

Ford F-Max

Rusi pomembni akterji, sestavljalnica delov tudi pri njih

Slovenija v tem kolaču ne igra velike vloge, čeprav imamo največ prodanih tovornjakov na osebo, kar  letno znese nekaj več kot 2 -tisoč tovornjakov, Kitajski trg jih letno zmore krepko preko milijona. Pri nas pričakujejo v letošnjem letu 40 prodanih vozil F-Max.

Za letošnje leto se pričakuje prodanih okoli 40 vozil F-Max

Ford F-Max

Poleg prenovljene zunanjosti, je veliko novosti tudi znotraj kabine, ki se lahko pohvali z stojno višino preko dveh metrov ter z zelo nizkim tunelom, ki znaša le nekaj centimetrov in tako omogoča povsem ravno dno. Velika novost so tudi predali nad posteljo, ki so narejeni na enak način kot v letalih in omogočajo veliko prostornino in enostavno uporabo.

 

Turki so poskrbeli tudi za vse tehnološke novotarije, od barvnega ekrana med prikazovalnikoma hitrosti in obratov, na njem bomo razbrali vse potrebne informacije ter tudi trening učinkovitosti ekonomične vožnje. Sredinska konzola po vzoru najboljših pregledna in dopolnjena z vsemi potrebnimi dodatki. F-Max za začetek z enim motorjem in sicer in 12,7 litrski s oziroma 500 KM.

Ford Tourneo Custom: Tudi kot blagi hibrid Ford tudi na področju gospodarskih vozil ne počiva. Nedavno je predstavil nove motorne sklope -Ford  Tourneo Custom bo imel 2.0…
Ford: Pet zvezdic tudi za elektrificirane modele Ford je poskrbel tudi za varnost pri elektrificiranih modelih. Novi Ford Explorer Plug-In Hybrid je bil ocenjen s petimi zvezdicami…
Jaguar Mk2: legendarni britanski avto praznuje 60 letnico Letos Jaguar praznuje 60. obletnico legendarnega avtomobila - Jaguar Mk2, ki je eden največjih britanskih avtov vseh časov. Izdali so…
Scania G 410 LNG: Švedski odgovor na novo ero v transportu Trajnostna mobilnost trka na vrata tudi v segmentu težkih tovornih vozil. Scanija se je nanjo dobro pripravila, njihov odgovor je…