Continental WinterContact TS 860 - Trojna tehnologija za maksimalno varnost pozimi

V minulem vikendu smo na Vranskem imeli možnost spoznati nove smernice na področju gasilskih vozil. Slednjo, tako kot vsa avtomobilska industrija, nezadržno peljejo proti električni mobilnosti. Podjetje Rosenbauer je predstavilo študijsko vozilo, ki bo na ceste zapeljalo že čez nekaj let.

Rosenbauer CFT
Concept Fire Truck (Rosenbauer CFT )

Elektrika ni zavzela le osebnih in gospodarskih vozil. E- mobilnost postaja praksa tudi v gasilskih vrstah. Rosenbauer, podjetje, ki že dobrih 153 let deluje na področju gasilskih vozil in opreme, je CFT-ja predstavilo že leta 2016, tedaj ob jubilejni 150-letnici delovanja podjetja.  

V vozilu je zbrano dolgoletno znanje ekipe, ki je prepleteno z dragocenimi izkušnjami in sodobno tehnologijo. Že na prvi pogled je jasno, da ne gre za običajno gasilsko vozilo. CFT deluje na elektriko. Poganjata ga dva elektro motorja, ki skupaj zmoreta 350kW oz. 375 “konjskih” moči, ki pa imata podporo tudi dizelskega agregata, ki polnita baterije in delujeta, ko je vozilo pod polno obremenitvijo. 

Rosenbauer CFT
CFT je opremljen z vso potrebno opremo

Električna moč: 350kW/ 475KM

Tovornjak ponuja veliko oblikovnih in tudi tehnoloških novosti. Kompaktna zasnova postavlja nove smernice v tem segmentu vozil. CFT-jeva oblika omogoča izjemno prostorno notranjost, kjer je prostora za 8-člansko posadko. Vse je podrejeno hitri in dobri komunikaciji. Vozilo v primeru nesreče, že na poti na intervencijo pridobi  “živo ” sliko s pomočjo cestnih kamer ali drona. To pa omogoča, da se ekipa že med vožnjo pripravi na intervencijo. Preko prenosnega tabličnega računalnika lahko poveljnik vozilo opravlja tako rekoč z zunanje strani vozila. Na njem dobiva prikaz vseh potrebnih podatkov, stanje dihalnih jeklenk pri posamičnem gasilcu, kontrola osvetlitve ter stanje črpalk. 

Rosenbauer CFT
CFT je trenutno študijsko vozilo, a serijska izdelava ni tako daleč

Nastavljiv odmik od tal: 250-350 mm

V skladu z sodobnimi smernicami je na vozilu vgrajena visokozmogljiva in brezsenčna LED osvetlitev prikolice, led za osvetlitev prostorov za opremo in osvetlitev notranjosti za posadko. Koncept ima tudi dvoje električnih drsnih vrat, skozi katere lahko vstopa posadka.

Rezervoar za vodo: 1,200 l

Veliko novosti je tudi v optimizaciji prostora za opremo in delovanje. Denimo, študijska različica je imela na zadku garažo s hidravlično rampo. V primeru serijske proizvodnje bodo možne številne nadgradnje in dodatna oprema.

Sistem za gašenje: črpalka Rosenbauer NH35

Koncept vozila:

  • Dolžina 7,600 mm
  • Širina 2,350 mm
  • Višina: 3,065 mm
  • Teža praznega vozila: 10,500 kg
  • Aluminijasta nadgradnja

 

Prostor za posadko:

  • CFT integriran prostor za posadko
  • Poveljniški in komunikacijski center
  • Posadka 1+7
  • 4 pritrdišča za IDA – COMFORT
  • 2 drsna steklena vrata
  • Dostopna višina :150 mm
Prenovljeni VW Passat zapeljal na slovenske ceste Predstavitve novih vozil so vselej atraktivne, ko pa govorimo o razkritij glavnih akterjih slovenskih cest, pa še toliko bolj. In…
Bartog- Continental: Dan transporta v Mirni Peči Bartog in Continental Adria sta pripravila Dan transporta, ki je tokrat prvič potekal pred sodobnim logističnim centrom v Mirni Peči.…
Volkswagen začenja z razvojem in izdelavo baterijskih celic Koncern Volkswagen postavlja nova merila za razvoj, testiranje in izdelavo napredne tehnologije baterijskih celic v Nemčiji. Samo v spodnjesaškem Salzgittru…
Zgodbe rabljenih tovornjakov: Scania R450 105.000KM Podali smo se v svet rabljenih tovornjakov. Po bližje smo se spoznali s prodajno -servisnem  centrom rabljeni tvornih vozil Scania…