Continental WinterContact TS 860 - Trojna tehnologija za maksimalno varnost pozimi

Perla črna kompozicija v stilu serije Knight Rider, 16-litrski turbodizelski agregat s 3.500 Nm navora, kar je mimogrede petkrat več od tega, kar na zmore novi Bavarec Grand Coupe M6, ter mož, ki mu je šoferski poklic najboljši hobi. Preživeli smo dan z Bojanom Boštjančičem in njegovim Volvom FH 750.

Volvo FH 750 s prikolico

Bojan Boštjančič, poklicni voznik z dušo in srcem. Svojo samostojno poklicno pot je začel leta 1994 s svojim takrat novim Volvom FH 420. Sam ne skriva velike ljubezni do te švedske znamke, ki ji zaupa že celotno poklicno pot, kar dokazuje tudi njegova zadnja velika pridobitev. Novi Volvo FH 750 je vrhunec ponudbe, ki jo imajo trenutno na voljo Skandinavci.

 

Admiralska ladja je opremljena s številnimi tehnološki pripomočki, ob prebiranju enajststranske specifikacije opreme tega tovornjaka spoznaš pravo razsežnost vozila in njegovih sposobnosti. Naj omenim le nekatere: gretje vetrobranskega steka, aktivni tempomat, ki zavira, pospešuje in menjava pasove, dinamično krmiljenje, I-Shift, medijski paket s televizijo in internetom ter ne nazadnje Volvov kavni avtomat. To je le delček vsega, kar ima in zmore.

“Razsežnost vozila spoznaš ob več listni specifikaciji opreme, ki jo premore.”

Volvo FH 750 parkiran pred nakladalno rampo.

Zunanjost vozila je odeta v perla črno barvo, ki svojo pravo podobo pokaže ob sončnih dneh, tu so tudi atipične dolge luči na strehi, ki so izvedene v LED-tehnologiji. Sprednja maska je obarvana rdeče, ta barva je tudi del grafične podobe, ki so jo pripravili v grafični hiši MarKing.

Značilna mreža maske FH 750 se nadaljuje tudi po obeh bokih ter vratnih stebričkih. To so detajli, ki naredijo tovornjak resnično poseben.V notranjosti sta ergonomsko oblikovana sedeža; tudi tu ni ničesar prepuščeno naključju, vse je prilagojeno vozniku, njegovemu čim večjemu udobju in varnosti. Zastiralne zavese in zaključni šivi na sedežih in armaturni plošči so v ekskluzivni rumeni barvi, ima električno strešno okno, številne predale in odlagalna mesta. V ospredju armaturne plošče sta zaslona s prikazom vseh informacij, ki jih voznik potrebuje, nad njim je televizor za sproščanje ob počitku.

 

Skratka, ta tovornjak ima vse in še več, kar je potrebno za nemoteno vožnjo. A nekaj je popolnoma jasno: še tako dobra konjenica ne pomeni nič, če ni poleg viteza, ki bi jo znal pametno in predvsem razumno voditi. Bojan že dolga leta vozi zbirnik med Slovenijo in Švedsko.

 

Kot sam pravi, v svojem delu neizmerno uživa, med svojimi stanovskimi kolegi je poznan kot pošten in marljiv podjetnik. Njegov tovornjak ni le delovno orodje, je mnogo več − v njem zna pretvoriti svoj poklic v hobi, to pa dandanes šteje največ. Mar ne?

Prenovljeni VW Passat zapeljal na slovenske ceste Predstavitve novih vozil so vselej atraktivne, ko pa govorimo o razkritij glavnih akterjih slovenskih cest, pa še toliko bolj. In…
Bartog- Continental: Dan transporta v Mirni Peči Bartog in Continental Adria sta pripravila Dan transporta, ki je tokrat prvič potekal pred sodobnim logističnim centrom v Mirni Peči.…
Volkswagen začenja z razvojem in izdelavo baterijskih celic Koncern Volkswagen postavlja nova merila za razvoj, testiranje in izdelavo napredne tehnologije baterijskih celic v Nemčiji. Samo v spodnjesaškem Salzgittru…
Zgodbe rabljenih tovornjakov: Scania R450 105.000KM Podali smo se v svet rabljenih tovornjakov. Po bližje smo se spoznali s prodajno -servisnem  centrom rabljeni tvornih vozil Scania…