×
Trucker.si

Iščite po portalu

Pri podjetju TÜV, ki se ukvarja s testiranjem opreme so se tokrat lotili nove generacija MAN-a. Po izvedenih testih, ki kar najbolje poskušajo simulirati mednarodne transportne prevoze so prišli do izsledkov, da je novi MAN varčnejši od pretekle generacije njihovih tovornjakov.

 

TÜV
Pri podjetju TÜV, ki se ukvarja s testiranjem opreme so se tokrat lotili nove generacija MAN-a  Foto: Tomaž Ficko

Primerljive poti

Pri organizaciji TÜV so na test vzeli novo generacijo MAN TGX, kjer je bila ključni dejavnik testiranja- poraba goriva. Slednjo so merili v kombinaciji različnih cestnih odsekov, s katerimi so kar najbolje ponazorili transportne poti. Pri tem so naredili 684 kilometrov in pri tem naj bi novi man tgx 18.460 povprečju potreboval 8,2% manj goriva na 342 km avtocest in testni razdalji po podeželskih cestah,  v primerjavi z prejšnja različico motorjev Euro-6c. Da bi dejansko primerjali čisto zmogljivost vozil, so testna vozila med obema meritvama zamenjala prikolico in voznika. Profil običajne poti avtoceste pa se je ujemal z 90% prevoženih razdalj v evropskem medkrajevnem prometu. 

Novi MAN
Novo generacijo MAN-ov smo lahko novinarji preizkusili na premieri v Bilbaou. Foto: Tomaž Ficko 

V tovarni pravijo, da je nižja poraba goriva pri zadnji generaciji delo večih segmentov. Poleg novega motorja D26, ki izpolnjuje standarde Euro 6d, veliko dobrobita opravijo tudi daljše osi, ki so sedaj v razmerju 2,31. Poleg tega pa ima novi motor tudi enostopenjsko turbopolnjenje in zmanjšano recirkulacijo izpušnih plinov in povečano termodinamično učinkovitost. Pri nižji porabi se poznajo tudi tehnološki sistemi, denimo sistem jadranja, ko vozilo prepoznava lego in na podlagi podatkov optimizira delovanje motorja in menjalnika. Povedali pa so tudi še, da je del boljše porabe tudi na račun kabine, ogleda so sedaj nekoliko tanjša, stranska zavesa skrbi za optimalen pretok zraka, med tem ko izboljšani strešni spojler regulira nemoten pretok zraka do prikolice. 

Preberite tudi:  KP Logistik: 100-LNG-jev za trajnostni razvoj

 

TÜV
Na porabo goriva vpila veliko dejavnikov, glavnina ostaja v rokah voznika Foto: Tomaž Ficko

 

Oznake:,
40 let: Vse najboljše Fiat Panda! 29.09.2020 Častitljivo obletnico praznuje Fiat Panda. Letos šteje 40 let svojega obstoja, avtomobila, ki se je korenito vtisnil v srca Italijanov…
360 vrancev za Peugeot 508 28.09.2020 Peugeot je predstavil do sedaj njihovo najmočnejše serijsko vozilo Peugeot 508 Sport Engineered. Pogonski sklop motorja na notranje izgorevanje in…
Scania predstavlja paleto V8 motorjev, kralj med njimi ima 770 konjskih moči 28.09.2020 Scania je predstavila novo paleto motorjev V8, med katerimi kraljuje izvedenka z nič manj kot 770  konjskimi močmi. Z novo…
Continental je lansiral mikro stran z razlago najnovejših predpisov o emisijah CO2 in VECTO orodja 27.09.2020 Continental, tehnološko podjetje in proizvajalec vrhunskih pnevmatik, je predstavil mikro stran, ki vsebuje koristne informacije o najnovejših predpisih o emisijah…