Pri podjetju TÜV, ki se ukvarja s testiranjem opreme so se tokrat lotili nove generacija MAN-a. Po izvedenih testih, ki kar najbolje poskušajo simulirati mednarodne transportne prevoze so prišli do izsledkov, da je novi MAN varčnejši od pretekle generacije njihovih tovornjakov.

Primerljive poti
Pri organizaciji TÜV so na test vzeli novo generacijo MAN TGX, kjer je bila ključni dejavnik testiranja- poraba goriva. Slednjo so merili v kombinaciji različnih cestnih odsekov, s katerimi so kar najbolje ponazorili transportne poti. Pri tem so naredili 684 kilometrov in pri tem naj bi novi man tgx 18.460 povprečju potreboval 8,2% manj goriva na 342 km avtocest in testni razdalji po podeželskih cestah, v primerjavi z prejšnja različico motorjev Euro-6c. Da bi dejansko primerjali čisto zmogljivost vozil, so testna vozila med obema meritvama zamenjala prikolico in voznika. Profil običajne poti avtoceste pa se je ujemal z 90% prevoženih razdalj v evropskem medkrajevnem prometu.

V tovarni pravijo, da je nižja poraba goriva pri zadnji generaciji delo večih segmentov. Poleg novega motorja D26, ki izpolnjuje standarde Euro 6d, veliko dobrobita opravijo tudi daljše osi, ki so sedaj v razmerju 2,31. Poleg tega pa ima novi motor tudi enostopenjsko turbopolnjenje in zmanjšano recirkulacijo izpušnih plinov in povečano termodinamično učinkovitost. Pri nižji porabi se poznajo tudi tehnološki sistemi, denimo sistem jadranja, ko vozilo prepoznava lego in na podlagi podatkov optimizira delovanje motorja in menjalnika. Povedali pa so tudi še, da je del boljše porabe tudi na račun kabine, ogleda so sedaj nekoliko tanjša, stranska zavesa skrbi za optimalen pretok zraka, med tem ko izboljšani strešni spojler regulira nemoten pretok zraka do prikolice.
