×
Trucker.si

Iščite po portalu

Continental Black Chili

Pri podjetju TÜV, ki se ukvarja s testiranjem opreme so se tokrat lotili nove generacija MAN-a. Po izvedenih testih, ki kar najbolje poskušajo simulirati mednarodne transportne prevoze so prišli do izsledkov, da je novi MAN varčnejši od pretekle generacije njihovih tovornjakov. 

TÜV
Pri podjetju TÜV, ki se ukvarja s testiranjem opreme so se tokrat lotili nove generacija MAN-a  Foto: Tomaž Ficko

Primerljive poti

Pri organizaciji TÜV so na test vzeli novo generacijo MAN TGX, kjer je bila ključni dejavnik testiranja- poraba goriva. Slednjo so merili v kombinaciji različnih cestnih odsekov, s katerimi so kar najbolje ponazorili transportne poti. Pri tem so naredili 684 kilometrov in pri tem naj bi novi man tgx 18.460 povprečju potreboval 8,2% manj goriva na 342 km avtocest in testni razdalji po podeželskih cestah,  v primerjavi z prejšnja različico motorjev Euro-6c. Da bi dejansko primerjali čisto zmogljivost vozil, so testna vozila med obema meritvama zamenjala prikolico in voznika. Profil običajne poti avtoceste pa se je ujemal z 90% prevoženih razdalj v evropskem medkrajevnem prometu. 

Novi MAN
Novo generacijo MAN-ov smo lahko novinarji preizkusili na premieri v Bilbaou. Foto: Tomaž Ficko 

V tovarni pravijo, da je nižja poraba goriva pri zadnji generaciji delo večih segmentov. Poleg novega motorja D26, ki izpolnjuje standarde Euro 6d, veliko dobrobita opravijo tudi daljše osi, ki so sedaj v razmerju 2,31. Poleg tega pa ima novi motor tudi enostopenjsko turbopolnjenje in zmanjšano recirkulacijo izpušnih plinov in povečano termodinamično učinkovitost. Pri nižji porabi se poznajo tudi tehnološki sistemi, denimo sistem jadranja, ko vozilo prepoznava lego in na podlagi podatkov optimizira delovanje motorja in menjalnika. Povedali pa so tudi še, da je del boljše porabe tudi na račun kabine, ogleda so sedaj nekoliko tanjša, stranska zavesa skrbi za optimalen pretok zraka, med tem ko izboljšani strešni spojler regulira nemoten pretok zraka do prikolice. 

Preberite tudi:  Iveco S-Way R v boj za evropsko dirkaško krono sezone 2020

 

TÜV
Na porabo goriva vpila veliko dejavnikov, glavnina ostaja v rokah voznika Foto: Tomaž Ficko

 

Oznake: ,
Hyundai Xcient Fuel Cell: Tovornjaki na vodik že na poti v Evropo Iz Seoula so na dolgo ladijsko pot proti Evropi že odposlali prvo pošiljko tovornjakov Hyundai Xcient Fuel Cell, ki jih…
Pomlajeni Volkswagen Tiguan, od sedaj tudi kot priključni hibrid Najuspešnejši SUV v Evropi Volkswagen Tiguan dobiva nekaj kozmetičnih popravkov in kar je morda celo bolj pomembno, na voljo bo…
Suzuki Across je novi član velike japonske družine Na ceste prihaja novi Suzuki Across, nič vam ne gre zameriti, če ste ga zamenjali s Toyoto Rav4. Podobnost je…
Gospodarska vozila Ford odslej še prijaznejša do lastnikov Čas je denar, tega se še kako zavedajo upravljavci in lastniki gospodarskih vozil, ki bodo lahko svoja gospodarska vozila Ford…