×
Trucker.si

Iščite po portalu

Continental Black Chili

Specialna vozila Unimog verjetno ni potrebno posebej predstavljati. Njihova 70 let dolga dediščina vozil, ki mogočno kljubujejo fiziki, gravitaciji in meji mogočega, je dobro poznana. Zatorej nas niti ne čudi njihov zadnji podvig v Čilu, vulkan Ojos del Salado. Da, prav ste prebrali, ekspedicijski vozili sta se odpravili na omenjeni vulkan, eno izmed vozil, pa je preseglo tudi novo rekordno znamko 6694 metrov nadmorske višine prepotovane z vozilom na lastni pogon.

 

Unimog
Unimog vozila so dosegla nov mejnik v avtomobilizmu. Ekspedicijska odprava se je z njimi odpravila na vulkan v Čilu. Foto. Unimog

Na vseh celinah

Unimog je že 70 let znano vozilo, ko gre za znanstvene odprave v vse kraje in podnebja po naši zemlji. Tokrat se je izkušena ekspedicijska ekipa pod vodstvom Matthiasa Jeschkeja povzpela na najvišji vulkan na svetu, Ojos del Salado v Čilu, z dvema voziloma U 5023.  Cilj ekipe je bil sicer namestiti štiri radijske enote po taborih na vulkanski gori. Ta sistem bo izboljšal varnost tako alpinistov kot znanstvenih raziskovalcev. Ojos del Salado meri 6893 metrov in je tako najvišji aktivni vulkan na našem planetu. Vulkan je del puščave Atacama – enega najbolj sušnih krajev na zemlji in del razvpitega Tihega ognjenega obroča.

Unimog
Z Unimogom U 5023 so se povzpeli na 6694 metrov nadmorske višine. Foto: MB

Nov mejnik

Po postavitvi zadnje radijske enote na 6100 metrov, so se v ekipi odločili postaviti nov mejnik, Unimoga U 5023 so zapeljali vse do rekordne višine. Odpravo so podprli Mercedes-Benzovi posebni tovornjaki, ki so zagotovili dve ekstremni terenski vozili z najnovejšo generacijo, ki so prevažali ekspedicijsko ekipo in vso potrebno opremo na teh ekstremnih višinah.

Unimog
Unimogova vozila imajo dolgo tradicijo udejstvovanja v najtežji cestnih pogojih. Popularna so tudi v gasilskih vrstah za gašenje na zahtevnih terenih. Foto: MB

Posebna oprema

Tokratna vozila so bila posebej opremljena za tovrstno odpravo. Oba tovornjaka sta bila  opremljena s posebnimi pnevmatikami, močnimi vitli in s posebno karoserijo s spremenljivim težiščem uravnoteženja, ki so jih razvili strokovnjaki hišnem muzeju, Unimog Bodybuilder AS Söder in inženirji iz njihove razvojne ekipe.

Preberite tudi:  DAF Driver Challenge 2019: Si upate?
Unimog
Unimog je na trgu že 70 let. V tem obdobju si je prislužil sloves tovornjaka, ki se ne boji nobene poti. Foto: MB

 

Hyundai Xcient Fuel Cell: Tovornjaki na vodik že na poti v Evropo Iz Seoula so na dolgo ladijsko pot proti Evropi že odposlali prvo pošiljko tovornjakov Hyundai Xcient Fuel Cell, ki jih…
Pomlajeni Volkswagen Tiguan, od sedaj tudi kot priključni hibrid Najuspešnejši SUV v Evropi Volkswagen Tiguan dobiva nekaj kozmetičnih popravkov in kar je morda celo bolj pomembno, na voljo bo…
Suzuki Across je novi član velike japonske družine Na ceste prihaja novi Suzuki Across, nič vam ne gre zameriti, če ste ga zamenjali s Toyoto Rav4. Podobnost je…
Gospodarska vozila Ford odslej še prijaznejša do lastnikov Čas je denar, tega se še kako zavedajo upravljavci in lastniki gospodarskih vozil, ki bodo lahko svoja gospodarska vozila Ford…