×
Trucker.si

Iščite po portalu

Po novem se v prodajni mreži Renault v Sloveniji odpirajo naročila za model Renault Clio s trivaljnim motorjem s turbo polnilnikom in oznako TCe 100 LPG. 

 

Renault Clio
V teh dneh se odpirajo naročila za plinskega Clia. Foto: Tovarna

Motor TCe 100 LPG ponuja v primerjavi s klasičnim motorjem Tce 100 nižje stroške goriva. Primeren je za raznovrstno rabo in potrebe, njegov izpust CO2 pa je za približno 8 odstotkov manjši od enakovrednega bencinskega motorja.

 

Enaka tovarniška garancija

Vgradnja naprave za pogon na avtoplin je opravljena neposredno v tovarni, zato velja zanj enaka tovarniška garancija kot za vsak drug motor. Za kupca to pomeni enostavnejše naročanje avtomobila in nobenega dodatnega čakanja na izvedbo predelave. Tudi redno vzdrževanje, garancijska in druga popravila lahko ureja na enem samem mestu, v pooblaščeni mreži Renault, ki je izšolana za to tehnologijo. Bencinski motor je že od prvih zametkov zasnovan tudi za delovanje na avtoplin. Dodatna posoda za avtoplin je izdelana iz zelo trdoživega jekla, nameščena je v prostor za rezervno kolo in ni v stiku s posodo za bencin. Sistem dopolnjujejo nepovratni ventil, omejevalnik napolnjenosti na 80 odstotkov, omejevalnik pretoka, elektromagnetni ventil in varnostni ventil.

V Evropski uniji je skoraj 15 milijonov vozil na avtoplin, po vsem svetu pa okrog 26 milijonov. Renault izvedenke na avtoplin ponuja od leta 2010.

Renault Clio
Evropski uniji je skoraj 15 milijonov vozil na avtoplin, po vsem svetu pa okrog 26 milijonov. Foto: Marko Peinkiher

Izdelan v Sloveniji

Renault Clio Tce 100 LPG izdeluje tovarna Revoz Novo mesto. Serijsko je to izvedenko Revoz pričel izdelovati januarja letos, do sedaj pa so izdelali 1.400 vozil s tem motorjem. Glavni trgi za ta model so Italija, Španija, Poljska, Francija in Portugalska.

Kot so nam povedali v Revozu, je bila uvedba tega motorja za Renault Clio in celotnega sistema v proizvodnjo zelo kompleksna. Dosežena je bila popolna integracija v obstoječi proizvodni proces, kar pomeni, da se vsi sestavni deli, vključno z rezervoarjem za plin, neposredno sestavijo na isti liniji kot za preostale modele, zato pride vozilo tudi s pogonom na avtoplin na konec linije povsem dokončano. Sam čas sestave in testiranja serijskega vozila s pogonom na plin je sicer okoli pol ure daljši kot pri drugih različicah

Preberite tudi:  Škoda Superb: Pogled v prihodnost
Renault Clio
Sam čas sestave in testiranja serijskega vozila s pogonom na plin je sicer okoli pol ure daljši kot pri drugih različicah Foto: Renault Clio
Oznake:
Osveženi Hyundai i30 med slovenske kupce 24.09.2020 Družina modelov Hyundai i30 je v jesen zapeljala osvežena in dopolnjena kot še nikoli poprej. Zunanja podoba je prejela nekaj…
Na evropsko tržišče prihaja Renault Megane Conquest 23.09.2020 Pred nami je kot kaže pestra avtomobilska jesen. Francozi so v svojem obvestilu za javnost pokazali novi hišni model. Na…
Daf XF je novi tovornjak v floti podjetja Taurus Transport 23.09.2020 Pred kratkim je podjetje Taurus Transport prevzelo novi tovornjak Daf XF 480. Slednjega poganja 13-litrski dizelski motor Paccar MX-13, ki…
Volvo FMX za podjetje Bemija d.o.o. 21.09.2020 Volvo FMX 84R, ki ga poganja 13-litrski šestvaljni motor s 460 konjskimi močmi, so izbrali predvsem zaradi narave svojega dela,…