×
Trucker.si

Iščite po portalu

Po novem se v prodajni mreži Renault v Sloveniji odpirajo naročila za model Renault Clio s trivaljnim motorjem s turbo polnilnikom in oznako TCe 100 LPG. 

 

Renault Clio
V teh dneh se odpirajo naročila za plinskega Clia. Foto: Tovarna

Motor TCe 100 LPG ponuja v primerjavi s klasičnim motorjem Tce 100 nižje stroške goriva. Primeren je za raznovrstno rabo in potrebe, njegov izpust CO2 pa je za približno 8 odstotkov manjši od enakovrednega bencinskega motorja.

 

Enaka tovarniška garancija

Vgradnja naprave za pogon na avtoplin je opravljena neposredno v tovarni, zato velja zanj enaka tovarniška garancija kot za vsak drug motor. Za kupca to pomeni enostavnejše naročanje avtomobila in nobenega dodatnega čakanja na izvedbo predelave. Tudi redno vzdrževanje, garancijska in druga popravila lahko ureja na enem samem mestu, v pooblaščeni mreži Renault, ki je izšolana za to tehnologijo. Bencinski motor je že od prvih zametkov zasnovan tudi za delovanje na avtoplin. Dodatna posoda za avtoplin je izdelana iz zelo trdoživega jekla, nameščena je v prostor za rezervno kolo in ni v stiku s posodo za bencin. Sistem dopolnjujejo nepovratni ventil, omejevalnik napolnjenosti na 80 odstotkov, omejevalnik pretoka, elektromagnetni ventil in varnostni ventil.

V Evropski uniji je skoraj 15 milijonov vozil na avtoplin, po vsem svetu pa okrog 26 milijonov. Renault izvedenke na avtoplin ponuja od leta 2010.

Renault Clio
Evropski uniji je skoraj 15 milijonov vozil na avtoplin, po vsem svetu pa okrog 26 milijonov. Foto: Marko Peinkiher

Izdelan v Sloveniji

Renault Clio Tce 100 LPG izdeluje tovarna Revoz Novo mesto. Serijsko je to izvedenko Revoz pričel izdelovati januarja letos, do sedaj pa so izdelali 1.400 vozil s tem motorjem. Glavni trgi za ta model so Italija, Španija, Poljska, Francija in Portugalska.

Kot so nam povedali v Revozu, je bila uvedba tega motorja za Renault Clio in celotnega sistema v proizvodnjo zelo kompleksna. Dosežena je bila popolna integracija v obstoječi proizvodni proces, kar pomeni, da se vsi sestavni deli, vključno z rezervoarjem za plin, neposredno sestavijo na isti liniji kot za preostale modele, zato pride vozilo tudi s pogonom na avtoplin na konec linije povsem dokončano. Sam čas sestave in testiranja serijskega vozila s pogonom na plin je sicer okoli pol ure daljši kot pri drugih različicah

Preberite tudi:  Jumbo Visma Scania kot mobilna kuhinja Primoža Rogliča
Renault Clio
Sam čas sestave in testiranja serijskega vozila s pogonom na plin je sicer okoli pol ure daljši kot pri drugih različicah Foto: Renault Clio
Oznake:
Ali slušalke ogrožajo vas in druge v prometu? Fordov eksperiment odkriva tveganja 13.05.2021   Ford je poskrbel za nov zvočni eksperiment, ta pa je pokazal, da ljudje med poslušanjem glasbe prek slušalk za…
DKV zagnal nov portal za stranke 13.05.2021 Ponudnik storitev na področju prevoza DKV Mobility je zagnal nov portal za stranke. Stranke lahko na portalu naročajo in digitalno…
Zagon storitve: naprava DKV BOX EUROPE odobrena za italijanske avtoceste 22.04.2021 Ponudnik mobilnostnih storitev DKV od sedaj nudi tudi nadnacionalno napravo za cestninjenje za Italijo. DKV je tako postal prvi certificirani…
Prigo & Valvoline – Novo partnerstvo za še več kilometrov 16.04.2021 Od letošnjega januarja je vzpostavljeno novo pomembno partnerstvo med blagovno znamko Valvoline in družbo Prigo, ki je tako postala pooblaščeni…