×
Trucker.si

Iščite po portalu

V prekrasnem ambientu posestva Trnulja smo slovenski novinarji spoznavali novinca slovenskih cest. Na slednje je zapeljal Citroën C5 Aircross Hybrid, ki odpira novo poglavje v bogati 100 letni zgodovini znamke. Prvi hišni priključni hibrid poleg nadpovprečnega udobja in velike prostornosti sedaj ponuja še vožnjo na električni pogon, vse tja do 50 kilometrov, kar je po raziskavah sodeč, več kot slovenski vozniki prevozimo dnevno.  

 

Citroen C5 AirCross Hybrid
Prva hišna hibridna različica lahko na elektriko prevozi do 50 kilometrov. Foto: Tomaž Ficko

Prvi priključni hibrid znamke

Citroën C5 AirCross Hybrid je prvi priključni hibrid znamke, ki je svoje udobje in prostornost sedaj nadgradil še z električnim dometom. Na zunaj sicer ni bistvenih razlik, za hibridno izvedenko so dodali nova logotipa, ki jih lahko vidimo zadaj ter na stranskih kolotekih. Notranje ogledalo je v tem primeru brez okvirja za njim pa je modri indikator, ki sveti, kadar avtomobil deluje v električnem načinu. Števnim barvnim kombinacijam pa so dodali še eleksirno modre vstavke, ki jih lahko vidimo na sprednjem odbijaču in stranskih pragovih avtomobila in so na voljo zgolj za hibridno izvedbo.  

Citroen C5 AirCross Hybrid
Na zunaj z izjemo logotipov in dodatne lopute ni zaznati, da je govora o priključnem hibridu. Foto: Tomaž Ficko

Oblikovalski dodatki

V notranjosti C5 AirCross zagotovo ne razočara. Svoje lične oblikovalske elemente odlično kombinira z veliko prostornostjo in udobjem. Armaturna plošča se v osnovi ne razlikuje od običajne izvedenke, z izjemo 12,3-palčne digitalne instrumentalne plošče in 8-palčni sredinski zaslon na dotik, ki imata nov grafični vmesnik, ki je prilagojen videzu izvedenke s priključnim hibridnim motorjem in izpostavi priključno hibridno tehnologijo.

Citroen C5 AirCross Hybrid
V notranjosti izstopata 12,3 palični zaslon instrumentalne plošče ter 8 palični zaslon na dotik. Foto: Tomaž Ficko

Prostornost na zadnji klopi

Tako kot smo že vajeni, ne razočara niti prostornost na zadnji klopi, kjer se bohotijo trije posamični sedeži, ki jih lahko vzdolžno premikamo do 150 mm, imajo pa tudi možnost bočnega naklona. Prtljažni prostor je zavoljo hibridne tehnologije sicer 120 litrov manjši, a še  vedno ponuja zavidljivih 460 litrov prtljage. V njem pa je tudi poskrbljeno za priključne kable, ki imajo temu namenjen prostor in se tako ne mešajo s prtljago. 

Preberite tudi:  Nova hibrida: Jeep Renegade 4xe in Compass 4xe
Citroen C5 AirCross Hybrid
Zadnja klop ponuja tri posamične sedeže, ki jih lahko vzdolžno premikamo, nastavljivi pa so tudi po naklonu. Foto: Tomaž Ficko

Hibridna tehnologija 

Najbolj pomemben del novinca se skriva v tehnologiji in motornem sklopu. Povsem nova je zadnja prema avtomobila, pohvali pa se lahko z vzmetenjem, ki imajo progresivne hidravlične omejevalnike. Avtomobil omogoča tri načine vožnje, Electric, Hybrid in Sport. Prvi ponuja povsem električno vožnjo s katero lahko naredimo okoli 50 kilometrov, pri izvedbi Hybrid je primarni del elektro motor, ki se dopolnjuje z motorjem z notranjim izgorevanjem, medtem ko je pri načinu Sport vse podrejeno športnemu načinu in sistemski moči 225 konjev, v tem primeru je primarni motor z  notranjim izgorevanjem, ki se dopolnjuje z elektro motorjem. 

 

Citroen C5 AirCross Hybrid
12,3 palična instrumentalna plošča ima nov grafični vmesnik, ki je prilagojen priključnemu hibridu. Foto: Tomaž Ficko

Pogonski sklop je sestavljen iz 180 konjskega motorja z notranjim izgorevanjem ter 80 kW elektro motorjem, ki skupaj tvorita sistemsko moč 225 konjski moči, ki pa se prenaša preko samodejnega osemstopenjskega  avtomatskega menjalnika ET8. V letošnjem letu pri uvozniku računajo na 10-15 prodanih tovrstnih izvedenk, cene le te pa se prične pri 43350 evrih. 

Dobra novica za lastnike vozil na zemeljski plin 25.02.2021 Vlada je na včerajšnji redni seji določila besedilo predloga novele Zakona o trošerinah. Z novelo za vozila na zemeljski plin…
Nalepka za mrtvi kot, ki jo ni mogoče spregledati 24.02.2021 V Franciji so pred kratkim uvedli obvezno uporabo nalepk, ki prikazujejo mrtve kote vozila. Nalepke morajo imeti nameščena vsa vozila…
Po e-Rifterju, sedaj še ë-Berlingo 24.02.2021 Električni floti Citroënovih vozil se je pridružil ë-Berlingo. Enako kot pri elektrificiranem Rifterju, tudi Berlinga poganja električni motor, ki zmore…
Scania 540 S osvojila dvojno krono 23.02.2021 Na lanskih zahtevnih primerjalnih testih 1000 Punkte in European Truck Challenge, pod okriljem nemških transportnih revij, je Scania 540 S…