×
Trucker.si

Iščite po portalu

Na trgu je zelo malo vozil, ki lahko več kot desetletje in pol s praktično minimalističnimi spremembami oblike resno konkurirajo rastočemu avtomobilskemu trgu. Pa vendarle so. Volkswagen Caravelle, eden poslednjih Mohikancev, ki vsaj za zdaj uspešno bije bitko z novimi avtomobilskimi smernicami in ostaja zvesta stari in preverjeni nemški šoli.

 

Volkswagen Caravelle
Zametki Volkswagne Caravelle sicer segajo že globoko v osemdeseta, ko se je na trgu pojavil Transporter T3.  Foto: Tomaž Ficko

Zametki segajo v osemdeseta

Zametki Volkswagne Caravelle sicer segajo že globoko v osemdeseta, ko se je na trgu pojavil Transporter T3. Caravelle je njegova izvedenka. Preverjena oblika v kombinaciji z novimi tehnologijami jima še vedno dajejo dobro kupno moč. Slednja sicer ni tako prodajna kot Transporter, a zato prav nič slabša. Ironično, celo boljša. Skrivnost razlike med obema izvedbama se skriva v udobju in detajlih; če pri Transporterju še lahko govorimo o notranji robustnosti in kombijevski obdelavi je tu vse vendarle drugače.

Volkswagen Caravelle
Zimzeleni minibus dobro skriva svoja leta, njegova popularnost pa je še vedno zelo velika.  Foto: Tomaž Ficko

Veliko opreme

Notranje obloge, boljše oblazinjenje in tri področna klimatska naprava Climatronic so le del opreme serijske  opreme Comfortline, ki smo jo lahko zasledili v testni različici. Je že res, da je tudi osnovna cena Caravelle od Transporterja dražja, a je ta investicija zagotovo vredna, če že ne nujna, še posebej če se ukvarjate s prevozom oseb. V tem primeru bodo tako prav vsi potniki v vozilu dobili visoko raven udobja in očem prijazno notranjost.

Volkswagen Caravelle
Armaturna plošča je nemško dovršena in vozniku ponuja dobro vozniško izkušnjo.  Foto: Tomaž Ficko

Pri Caravelle lahko izbiramo med dvema medosnima dolžinama 3000 cm ter 3400 centimetrov. Slednja medosna razdalja je bila tudi v testnem vozilu, kar pomeni, a je avto dolg krepko čez pet metrov in je opremljen z osmimi sedeži. Ne glede na izbiro dolžine pa Caravelle ponuja številne sedežne kombinacije, od štirih pa vse do devet sedežev. Sedenje v drugi in tretji vrsti ne prestavlja nikakršnih težav in ponujajo dovolj prostora. Za dostop v tretjo vrsto pa poskrbi priklopljivi sedež, ki se močno nagne naprej in nam s tem znatno olajša vstop.

Volkswagen Caravelle
 Volkswagen Caravelle ima prostorno notranjost, ki omogoča transport do devet potnikov. Foto: Tomaž Ficko

Ne glede kje boste sedeli, boste deležni učinkovite ventilacije in osvetlitve, saj se v stropu nahajata dva svetlobna in ventilacijska bloka za vsako vrsto posebej. Z razliko, da se pri prvem svetlobnem bloku nahaja tudi digitalni prikazovalnik, s katerim nastavimo želeno moč vpiha in temperature za celotni del zadnjega vozila. Morda smo v tem vozilu glede na prostorske zmožnosti pogrešali tudi kakšno naslonjalo za roko, v zadnjih vrstah pa preklopno mizico, a kaj ko so to že želje in možnosti, ki jih boste morali iskati v dražjem Multivanu.

Preberite tudi:  Ford Transit Trail in Transit Custom Trail v robustni preobleki

 

Prostorna notranjost

Nekoliko privajanja sem potrebovali tudi s »kolovratenjem« okoli vozila saj je imelo testno vozilo le enojna drsna vrata, na sovoznikovi strani, kar se pri tako velikem vozilu zelo hitro pozna. Zelo dobri pa so bili občutki na voznikovem sedežu, veliki in berljivi merilniki hitrosti in obratov ter odličen sredinski zaslon na dotik, ki je že kot smo vajeni od ostalih hišnih modelov, deloval zelo dobro.

Volkswagen Caravelle
Sedež v drugi vrsti je priklopljiv, kar omogoča lažji vstop na zadnjo vrsto sedežev. Foto: Tomaž Ficko

Veliko in to resnično veliko je odlagalnih prostorov, ki jih lahko najdemo tako  v stranskih delih vrat. Invazija odlagalnih prostorov se nadaljuje tudi na sredinskem delu armaturne plošče zato jih bo zagotovo dovolj tudi za vse tiste, ki ste pristaši prevažanja takšne in drugačne krame v vozilu. Motorna paleta v tem segmentu je pri Volkswagnu zelo pestra.

 

Varčni motorji

Na voljo imate sicer tri 2.0 TDI turbodizelski motorji z močjo 102, 150 ter 200 konjskimi močmi v kombinaciji z ročnim ali avtomatskim DSG menjalnikom, kot edini v segmentu pa ponujajo tudi štirikolesni pogon. V testni Caravelli je za pogonski sklop  skrbel 2,0 litrski TDI 4Motion turbodizelski agregat, ki zmore

Volkswagen Caravelle
Pri Volkswagen Caravelle lahko izbiramo med dvema medosnima dolžinama 3000 cm ter 3400 centimetrov. Foto: Tomaž Ficko

150 konjskih moči. Vožnja četudi krepko čez pet metrov dolgega vozila s precejšnjo medosno razdaljo ni bila težavna, tudi dovolj dinamična, še najbolj smo pogrešali dvosklopčni avtomatski menjalnik, ki ga je v našem primeru zamenjal 6-stopenjski ročni menjalnik.  O štirikolesnem pogonu 4Motion smo že veliko pisali, zato ni potrebno posebej podarjati, da svoje delo dobro opravlja.Volkswagen dokazuje, da tudi konzervativni modeli znajo poskrbeti za svoje kupce, eden teh je tudi Volkswagen Caravelle, ki kljubuje zobu časa in dokazuje, da za uspeh niso vselej pomembne samo najnovejše in najlepše linije. Šteje tudi uporabnost in kakovost.

    

40 let: Vse najboljše Fiat Panda! 29.09.2020 Častitljivo obletnico praznuje Fiat Panda. Letos šteje 40 let svojega obstoja, avtomobila, ki se je korenito vtisnil v srca Italijanov…
360 vrancev za Peugeot 508 28.09.2020 Peugeot je predstavil do sedaj njihovo najmočnejše serijsko vozilo Peugeot 508 Sport Engineered. Pogonski sklop motorja na notranje izgorevanje in…
Scania predstavlja paleto V8 motorjev, kralj med njimi ima 770 konjskih moči 28.09.2020 Scania je predstavila novo paleto motorjev V8, med katerimi kraljuje izvedenka z nič manj kot 770  konjskimi močmi. Z novo…
Continental je lansiral mikro stran z razlago najnovejših predpisov o emisijah CO2 in VECTO orodja 27.09.2020 Continental, tehnološko podjetje in proizvajalec vrhunskih pnevmatik, je predstavil mikro stran, ki vsebuje koristne informacije o najnovejših predpisih o emisijah…