Transport Špilak je svojo prevozniško pot začel leta 1996, tedaj Robert Špilak skupaj z očetom kupita njun prvi rabljeni tovornjak Volvo F12. V takratnih časih je bila ponudba tovornih vozil manjša, zato ju je pot navkljub želji po Scaniji pripeljala do legendarnega Volvovega tovornjaka F12.

Prodajna uspešnica
Volvo F12 ima v svetu cestnih prevozov nadvse pomembno vlogo. S svojim prihodom leta 1977 so ustvarili izjemno prodajno uspešnico, saj je bilo skupaj z modelom F10 do sredine devetdesetih let prodanih preko 200.000 vozil. Dobra prodaja pa je pomenila, da so pri Volvu preprosto morali obstoječi model tudi celovito posodabljati in nenehno izboljševati. Del le-teh pa je bil tudi ultra moderen koncept podvozja, ki so ga predstavili v letu 1983. Modela F10 in F12 sta pomenila zagotovo najbolj obširne spremembe in v mnogih aspektih ponujala do tedaj ne videno.

Tri generacije
Tri generacije modela F12 so se v osnovi zelo razlikovale. Leta 1977 je prišlo do uvedbe modela, šest let kasneje leta 1983 je sledila druga, medtem ko je tretja generacija luč sveta ogledala leta 1987. Nasploh je veljal Volvo F12 Intercooler za tedaj zelo zmogljivo tovorno vozilo, ki si je lastilo kar nekaj inovativnih izboljšav v segmentu tovornih vozil, med drugim tudi novo obliko kabin Globetrotter, ki je vozniku ponujala več prostora in udobja. Zadnja generacija je pridobila tudi zračno podvozje in parabolične vzmeti ter avtomatska klimatska naprava.

Popolna obnova
V letu 1996 so kupili rabljenega Volva F12, ki je imel 400 konjskih moči, klimatsko napravo in telma retarder. Z očetom sta ga ga istega leta tudi v celoti obnovila.