×
Trucker.si

Iščite po portalu

Perla črna kompozicija v stilu serije Knight Rider, 16-litrski turbodizelski agregat s 3.500 Nm navora, kar je mimogrede petkrat več od tega, kar na zmore novi Bavarec Grand Coupe M6, ter mož, ki mu je šoferski poklic najboljši hobi. Preživeli smo dan z Bojanom Boštjančičem in njegovim tovornjakom -Volvo FH16 750.

 

Volvo FH16 750
Volvo FH16 750 je najmičnješa izvedenka Volvo tovornjakov. Motor ima 750 konjskih moči in 3500 Nm navora. Foto: Tomaž Ficko

S srcem

Bojan Boštjančič, poklicni voznik z dušo in srcem. Svojo samostojno poklicno pot je začel leta 1994 s svojim takrat novim Volvom FH 420. Sam ne skriva velike ljubezni do te švedske znamke, ki ji zaupa že celotno poklicno pot, kar dokazuje tudi njegova zadnja velika pridobitev. Novi Volvo FH16 750 je vrhunec ponudbe, ki jo imajo trenutno na voljo Skandinavci.

Volvo FH16 750
Bojan Boštjančič, poklicni voznik z dušo in srcem. Svojo samostojno poklicno pot je začel leta 1994 Foto: Tomaž Ficko

Admiralska ladja Volvo FH16 750 je opremljena s številnimi tehnološki pripomočki, ob prebiranju enajststranske specifikacije opreme tega tovornjaka spoznaš pravo razsežnost vozila in njegovih sposobnosti. Naj omenim le nekatere: gretje vetrobranskega steka, aktivni tempomat, ki zavira, pospešuje in menjava pasove, dinamično krmiljenje, I-Shift, medijski paket s televizijo in internetom ter ne nazadnje Volvov kavni avtomat. To je le delček vsega, kar ima in zmore.

“Razsežnost vozila spoznaš ob več listni specifikaciji opreme, ki jo premore.”

 

Zunanjost vozila je odeta v perla črno barvo, ki svojo pravo podobo pokaže ob sončnih dneh, tu so tudi atipične dolge luči na strehi, ki so izvedene v LED-tehnologiji. Sprednja maska je obarvana rdeče, ta barva je tudi del grafične podobe.Značilna mreža maske FH 750 se nadaljuje tudi po obeh bokih ter vratnih stebričkih. To so detajli, ki naredijo tovornjak resnično poseben.

 

Udobje ni naključje

V notranjosti sta ergonomsko oblikovana sedeža; tudi tu ni ničesar prepuščeno naključju, vse je prilagojeno vozniku, njegovemu čim večjemu udobju in varnosti. Zastiralne zavese in zaključni šivi na sedežih in armaturni plošči so v ekskluzivni rumeni barvi, ima električno strešno okno, številne predale in odlagalna mesta. V ospredju armaturne plošče sta zaslona s prikazom vseh informacij, ki jih voznik potrebuje, nad njim je televizor za sproščanje ob počitku.

Preberite tudi:  Volvo I-Save je zapeljal na slovenske ceste

Ima vse in še več

Skratka, ta tovornjak ima vse in še več, kar je potrebno za nemoteno vožnjo. A nekaj je popolnoma jasno: še tako dobra konjenica ne pomeni nič, če ni poleg viteza, ki bi jo znal pametno in predvsem razumno voditi. Bojan že dolga leta vozi zbirnik med Slovenijo in Švedsko. Kot sam pravi, v svojem delu neizmerno uživa, med svojimi stanovskimi kolegi je poznan kot pošten in marljiv podjetnik. Njegov tovornjak ni le delovno orodje, je mnogo več − v njem zna pretvoriti svoj poklic v hobi, to pa dandanes šteje največ. Mar ne?

Zgodovina se vrača, nazaj prihaja Renault 5! 15.01.2021 Revolucionarni strateški načrt, ki so ga Francozi poimenovali Renaulution na avtomobilski trg vrača Renault 5. Petka, ki smo jo vzljubili…
Fiat Panda Cross nagrajena 12.01.2021 Fiat Panda Cross uspešno nadaljuje svoje poslanstvo na Otoku. Ne prav dolgo nazaj je prejela že četrto nagrado zapored po…
Scania Hrvaška: Kaj pravite na to hrvaško lepotico? 12.01.2021 Pri naših južnih sosedih so pri uvozniku tovornjakov Scania Hrvaška predali nadvse unikaten tovornjak. A ta ni poseben zgolj zaradi…
Prigo postavil nov mejnik na področju slovenskega cestnega transporta 11.01.2021 Če smo na področju osebnih vozil elektriko že sprejeli v svoj vsakdan, je ta pri transportu blaga še vedno zapostavljena.…