×
Trucker.si

Iščite po portalu

Volvo Trucks je v letošnjem letu predstavil prenovljeno družino svojih tovornjakov, ki bodo za voljo svetovne epidemije, prodajo v Sloveniji doživeli v jesenskih mesecih letošnjega leta. Pomembno prelomnico pa letos praznuje tudi Volvo FMX, ki je svojo pot pričel pred natanko desetimi leti. 

 

Volvo FMX
Serija  je luč sveta ogledala leta 2010. Prenovljena serija na fotografiji je bila predstavljena v mesecu februarju.  Foto: Volvo Trucks

Volvo FMX (2010)

 

Najbolje se počuti na gradbišču

Segment gradbeništva v prodajni politiki proizvajalcev tovornih vozil ima zelo pomembno vlogo. Volvo tovornjaki že od nekdaj slovijo po tovornjakih, ki se najbolje znajdejo prav na peskokopih in deloviščih. Zagotovo eden najbolj poznanih je vse stranski model  FM, ki so ga začeli izdelovati leta 1998 in se je nemalokrat znašel v tej vlogi. Dvanajst let kasneje pa je dobil še  robustnejšo različico FMX, ki danes velja za tovornjak, ki zmore premagovati najbolj zahtevne terene. 

Conti CroassTrac

Volvo FMX
 Narejen je na podlagi izkušenj podjetja Volvo Construction Equipment, ki med drugim izdelujejo tudi zglobne velikane. Foto: Volvo Trucks

Izkušnje od večjih bratov

 FMX je sicer v mnogih pogledih podoben modelu FM, a vendar ponuja pomembne rešitve v gradbeništvu in drugih panogah, kje so potrebni najbolj vzdržljivi tovornjaki. Ni skrivnost, da je Volvo pionir na področju tovrstnih tovornjakov. V tovarni pravijo, da je  deležen tudi znanja in izkušenj iz podjetja Volvo Construction Equipment, kjer med drugim izdelujejo tudi mnogo večje zglobne velikane. 

Volvo FMX
Tovornjak krasi velik odmik od tal in zmogljivi motorni sklop. S povečano nosilnostjo sprednje osi do 20 ton in sklopom osi z nosilnostjo 38 ton Foto: Volvo Trucks

Glavni junak promocijskega videa

Slednja serija omogoča velike nosilnosti. To so verjetno na najboljši način prikazali tudi v zadnjem promocijskem videu, kjer je FMX prevažal še tri Volvove modele Fh, Fh16 in FM. Sedaj s povečano nosilnostjo sprednje osi do 20 ton in sklopom osi z nosilnostjo 38 ton. Model je možno dobiti z dvema, tremi ali štirimi osmi. S pogonom na samo eno zadnjo os, obe zadnji osi ali pogonom na celotna kolesa na dve ali tri osi. Za prenašanje tako velikih obremenitev so na voljo 11-litrski motor z močmi od 330 do 540 konjskih moči ter 13-litrski, ki ponuja razpon moči od 420 do 540 konjskih moči. 

Preberite tudi:  Nizozemski prodajalec z Daf Red Bull
Volvo trucks tower
Promocijski video nove generacije Volvo tovornjakov. Foto: Tovarna

Oznake:
Novi MAN TGX je postal mednarodni tovornjak leta 2021 23.11.2020 Novi MAN TGX je postal “International Truck of the Year 2021”. Tekmovanje predstavlja eno najbolj prestižnih priznanj na tržišču gospodarskih…
Električna prihodnost: Scania združila moči z Engie in EVBox 18.11.2020 Nemara je električna prihodnost še zelo negotova. Z vsako novo rešitvijo se pojavi tudi nova neznanka, a tam kjer je…
Ford Kuga Hybrid: začenja se proizvodnja 17.11.2020 Ford Kuga Hybrid dopolnjuje elektrificirano floto Fordovih vozil, iz tovarne pa sporočajo, da se je tudi že začela njena proizvodnja.…
Transportno podjetje A-sprint d.o.o. prevzelo novo generacijo MAN-a 17.11.2020 Transportno podjetje A-sprint d.o.o. je v svojo floto vozil dodalo tovornjak nove generacije MAN. Novinec v floti se lahko pohvali…