Volvo Trucks je v letošnjem letu predstavil prenovljeno družino svojih tovornjakov, ki bodo za voljo svetovne epidemije, prodajo v Sloveniji doživeli v jesenskih mesecih letošnjega leta. Pomembno prelomnico pa letos praznuje tudi Volvo FMX, ki je svojo pot pričel pred natanko desetimi leti.

Volvo FMX (2010)
Najbolje se počuti na gradbišču
Segment gradbeništva v prodajni politiki proizvajalcev tovornih vozil ima zelo pomembno vlogo. Volvo tovornjaki že od nekdaj slovijo po tovornjakih, ki se najbolje znajdejo prav na peskokopih in deloviščih. Zagotovo eden najbolj poznanih je vse stranski model FM, ki so ga začeli izdelovati leta 1998 in se je nemalokrat znašel v tej vlogi. Dvanajst let kasneje pa je dobil še robustnejšo različico FMX, ki danes velja za tovornjak, ki zmore premagovati najbolj zahtevne terene.

Izkušnje od večjih bratov
FMX je sicer v mnogih pogledih podoben modelu FM, a vendar ponuja pomembne rešitve v gradbeništvu in drugih panogah, kje so potrebni najbolj vzdržljivi tovornjaki. Ni skrivnost, da je Volvo pionir na področju tovrstnih tovornjakov. V tovarni pravijo, da je deležen tudi znanja in izkušenj iz podjetja Volvo Construction Equipment, kjer med drugim izdelujejo tudi mnogo večje zglobne velikane.

Glavni junak promocijskega videa
Slednja serija omogoča velike nosilnosti. To so verjetno na najboljši način prikazali tudi v zadnjem promocijskem videu, kjer je FMX prevažal še tri Volvove modele Fh, Fh16 in FM. Sedaj s povečano nosilnostjo sprednje osi do 20 ton in sklopom osi z nosilnostjo 38 ton. Model je možno dobiti z dvema, tremi ali štirimi osmi. S pogonom na samo eno zadnjo os, obe zadnji osi ali pogonom na celotna kolesa na dve ali tri osi. Za prenašanje tako velikih obremenitev so na voljo 11-litrski motor z močmi od 330 do 540 konjskih moči ter 13-litrski, ki ponuja razpon moči od 420 do 540 konjskih moči.
