×
Trucker.si

Iščite po portalu

Audi A4 je na trgu že vse od leta 1994 in je od tedaj še vedno najbolj zaželen hišni model. Kar dokazuje tudi dejstvo, da se zanj odloči vsaki peti kupec te znamke. S prenovo si pri Audiju želijo ponovno skočiti na vrh segmenta D, kjer je vse do letošnjega leta A4 tudi kraljeval. V prihajajočem letu pričakujejo okoli 200 kupcev karavanske in limuzinske različice.

audi a4
Prenovljeni Audi A4  sedaj odlikujejo bolj ravne linije, drugačna je tudi maska vozila. Foto: Tomaž Ficko

Audi A4 je na tržišču že 25 let, začenši z letom 1994, pa do danes je bilo prodanih več kot 7-milijonov izvedenk v štirih generacijah. Predhodnik A4 je Audi 80, ki je na ceste zapeljal 1972, poznan tudi pod imenom Audi B1. Štirica je pomenila revolucijo v tej znamki in kmalu postala najbolj prodajan hišni model.

 

S prenovo na vrh prodajne lestvice

Nova štirica je doživela največjo prenovo do sedaj, horizontalne linije so bolj ravne, spremenjen je tudi nos modela, ki je dobil enotno oblikovno linijo, ki smo jo lahko videli tudi že pri manjšem modelu A1. Žarometi so od sedaj v LED tehnologiji serijski, v primeru doplačila pa lahko naročite tudi te, ki svetijo matrični tehnologiji. Na novo so zasnovane tudi različice opreme, pri zunanjosti se imenujejo basis, advanced in s-line. Za najbolj petične kupce je v ponudbi  A4 Allroad, za tiste bolj športno naravnane ljubitelje pa bo na voljo model S4.

audi a4
Sprednji del vozila je dobil novo masko, ki je sedaj širša in nižja. Prepoznavna je tudi odprta linija, ki izhaja iz legendarnega modela Quatrro. Foto: Tomaž Ficko

Le še na dotik, vrtljivi gumb je preteklost

Notranjost je doživela prenovo predvsem v načinu upravljanja, vrtljivega gumba, s katerim smo upravljali radijsko-informacijski sistem, ni več, odslej se ukazi izvršujejo na 10,1 paličnem zaslonu na dotik. Ta ostaja enake velikost tudi v primeru navigacije. Slednja je pri prenovljeni različici še bolj vsestranska in uporabna. Pri instrumentalni plošči je poleg klasičnih analognih merilnikov na voljo tudi digitalni 12,3 palični virtualni zaslon s polno ločljivostjo. Upravljanje je možno tudi glasovno, vendar žal med izborom jezikov še ni slovenščine. Audi je poskrbel za novost – funkcija na zahtevo, ki bo obsegala MMI navigacijo, digitalni radio DAB+ in Audijev vmesnik za pametni telefon. Funkcije bodo na voljo za različna naročniška obdobja, uporabnik pa jo bo lahko tudi preizkusil v enomesečnim preizkusnem zakupu in jo podaljšal za mesec, leto ali za stalno obdobje.

audi a4
Notranjost je doživela prenovo predvsem v načinu upravljanja, vrtljivega gumba, s katerim smo upravljali radijsko-informacijski sistem, ni več, odslej se ukazi izvršujejo na 10,1 paličnem zaslonu na dotik Foto: Tomaž Ficko

Od 136 KM do 347 KM v devetih različnih motorjih

Audi še naprej pušča široko motorno paleto, med katerim je šest dizelskih agregatov od 2.0 litrskih TDI v razponu od 136 KM do 190 KM ter trije 3.0 litrski TDI od 231 KM do 347 konjskih moči. Za ljubitelje bencinskih motorjev so na voljo trije 2.0 litrski agregati v razponu moči med 150 in 245 konji. Vsi bencinski motorji imajo 12V blago hibridizacijo, v primeru dizelskega najmočnejšega agregata pri S4 tudi pomoč 48V tehnologije blagega hibrida. Po besedah uvoznika, lahko z njimi privarčujemo tudi do 0,4 litra goriva na 100 kilometrov vožnje.

audi a4
A4 še naprej ostaja najbolj prodajan hišni model. Tudi pri prenovljeni različici bo najbolj aktualen model 35 TDI: 2.0 TDI120kW (163KM) zn navorom 380Nm. Foto: Tomaž Ficko

Limuzina od (TFSI) 34.200€, karavan (TFSI) od 36.310€

Najcenejša izvedenka Audi A4 se začne pri 34.200 tisočakih za bencinsko –  limuzinsko različico, v primeru dizla še dobre štiri tisočake več, za karavansko izvedenko je potrebno odšteti 36.310€, v primeru dizelskega agregata pa 41.030€. Seveda so v ponudbi tudi močnejše in bolj opremljene izvedenke krepko nad 60-tisočaki, cena za model S4 trenutno še ni potrjena.

 

Fordova raziskava: ambientalna osvetlitev za več kilometrov Novi električni minibus Transit Smart Energy Concept uporablja ambientalno osvetlitev. Fordova raziskava je pokazala, da imajo z rdečo svetlobo potniki…
MyIveco: Iveco predstavil novo aplikacijo Iveco je predstavil novo aplikacijo MyIveco Easy Way, ki njihovim voznikom močno olajša življenje na poti. Nova aplikacija omogoča povezljivost…
Nikola Tre- prototip, ki bo kmalu postal realnost evropskih cest Le tri mesece po objavi partnerstva med Ivecom in Nikolo so v Torinu razkrili maketo tovornjaka prihodnosti- Nikola Tre. Popolnoma…
Irizar i8: Španski zastavonoša prvič v Sloveniji Podjetje Europabus je v svoj vozni park dodalo nov avtobus Irizar i8 450. Potovalni lepotec ima 450 konjskih moči in…