×
Trucker.si

Iščite po portalu

Pred dnevi smo se udeležili uradne predstavitve novega Ford Mondea Hybrid v karavanski različici. Ford je s tem modelom napovedal veliko vložka v elektrifikacijo njihove palete vozil. Že podatek, da bo do leta 2021 v njihovi ponudbi kar 16 novih hibridnih in električnih vozil, pove veliko.

Ford Mondeo Hybrid
Novi Ford Mondeo Hybrid

Ford brez dvoma stopa v novo ero, dokaz za to so tudi megalomanski vložki v elektrifikacijo prodajne flote vozil, v katero so vložili 11-milijard evrov. Do leta 2021 pa bo na voljo šestnajst hibridnih in električnih vozil, med njimi tudi različica športnega SUV-ja po vzoru najbolj prepoznavnega modela Mustanga.

Ford je v elektrifikacijo vložil 11-milijard evrov

Ford Mondeo Hybrid

Na slovenske ceste je zapeljal novi Ford Mondeo. Tokrat smo ga imeli možnost spoznati v prvič tudi v hibridno-karavanski različici, kateri bo predstavljal kar polovico celotne prodaje tega modela. Na prvi pogled morda ni veliko sprememb, vendar so slednje toliko bolj ključne. Kar se tiče zunanjosti so spremembe najbolj opazne na zadku vozila, kjer so nove zadnje luči v obliki črke C, novost pa je tudi prečna linija, ki se elegantno zažira v zadnja žarometa.

Novi pogonski sklopi, razlike na zunaj najbolj opazne na zadku Mondea

Ford Mondeo Hybrid

Mondeo bo sicer še vedno na voljo v štirivratni, petvratni in najbolj prodajani karavanski izvedenki. Dosedanjim trem nivojem opreme Trend, Titanium in Vignale pa se bo pridružila še opcija ST-Line. 

Bencinski ( 165KM) , dva dizelska (150 in 190KM) in hibridni (187KM)

Motorna paleta ponuja beninski 1.5 EcoBoost, kjer lahko izbiramo med 6-stopenjskim ročnim in prav tako 6-stopenjskim samodejnim menjalnikom, pri dizelskih agregatih sta na voljo 2.0 EcoBlue motorja v različici 150 in 190 KM.  Novost pri teh agregatih je tudi možnost novega 8-stopenjskega samodejnega menjalnika. Za vse, ki ste bolj ekološko naravnani pa vam pri Fordu ponujajo hibridno različico z 187 KM ter brezstopenjskim samodejnim menjalnikom.

Ford Mondeo Hybrid
Prepoznavna Fordova silhueta

Hibridna izvedenka deluje s pomočjo dvo litrskega bencinskega in elektro motorja. Skupaj tvorita 138 kW oziroma dobrih 187 konjskih moči. Največja hitrost pri uporabi zgolj električnega motorja znaša  137 km/h, pri uporabi obeh pa slednja znaša 187 km/h. Električni in bencinski motor se kombinirata povsem samodejno preko brezstopenjskega samodejnega menjalnika. V prtljažnem prostoru, ki navkljub 1,4 kw bateriji zmore kar 405 litrov prostora, v primeru podrte zadnje klopi pa celo 1500 litrov prtljažnega prostora. Dobrodošla novost je tudi prilagodljiv radarski tempomat v kombinaciji s 8-stopenjskim samodejnim menjalnikom in start/stop funkcijo. 

Ford Mondeo Hybrid

Cenovni razpon za bencinski agregat je od 22.390, dizelski od 23.790, hibridna različica pa od 27.990 evrov

Ford je pri ceniku ponudil zelo ugodno hibridno različico, ki se prične pri slabih osemindvajsetih tisočakih, kar je le dobrih dvesto evrov manj kot za dizelski agregat.

Fordova raziskava: ambientalna osvetlitev za več kilometrov Novi električni minibus Transit Smart Energy Concept uporablja ambientalno osvetlitev. Fordova raziskava je pokazala, da imajo z rdečo svetlobo potniki…
MyIveco: Iveco predstavil novo aplikacijo Iveco je predstavil novo aplikacijo MyIveco Easy Way, ki njihovim voznikom močno olajša življenje na poti. Nova aplikacija omogoča povezljivost…
Nikola Tre- prototip, ki bo kmalu postal realnost evropskih cest Le tri mesece po objavi partnerstva med Ivecom in Nikolo so v Torinu razkrili maketo tovornjaka prihodnosti- Nikola Tre. Popolnoma…
Irizar i8: Španski zastavonoša prvič v Sloveniji Podjetje Europabus je v svoj vozni park dodalo nov avtobus Irizar i8 450. Potovalni lepotec ima 450 konjskih moči in…