Continental WinterContact TS 860 - Trojna tehnologija za maksimalno varnost pozimi

Prenovljeni Ford Transit Connect ruši stereotipe o dostavnih vozilih. Na našem testu je dokazal, da ni le delovni konj in še manj zdolgočasen dostavnik, še posebej, če se odločite investirati nekoliko več pri dodatni opremi, lahko dobite avtomobil, ki bo požel nemalo kateri pogled.

Ford Transit Connect
Ford Transi Connect 1,5 TDci Foto: Tomaž Ficko

Morda moj začetni zapis zveni nekoliko pretirano, vendar resnica ni daleč stran, pravzaprav je natanko takšna. Testna različica že na prvi pogled želi biti več kot klasičen dostavnik, ki se po koncu delovnika nihče ne zmeni zanj. Ne! Prav nasprotno, Transit Connect je službeno vozilo s katerim boste z lahka preživeli tudi del prostega časa. Namreč brez zadržkov lahko zapišemo, da njegove vozne lastnosti in tudi zunanji izgled prekašajo kakšnega od osebnih vozil.

Na voljo v kratki (L1) in dolgi (L2) medosni razdalji

Prenovljena podoba

Zunanje linije so napram predhodniku sedaj bolj zaobljene in v kombinaciji z metalno barvo in alu platišči naredijo Transita Connecta atraktivnega. Sprednji del krasi sedaj večja maska, ki  jasno poudarja hišno identiteto.

Ford Transit Connect
Skupna dolžina: pri krajši različici znaša 4425 mm, v primeru daljše pa je 4825 mm Foto: Tomaž Ficko

Testna različica je bila v krajši medosni razdalji in je za predelno steno ponujala prostor za dve euro paleti in 900 kg nosilnosti. Dvojna zadnja vrata, ki jih je bilo mogoče še dodatno razpreti, sta omogočali enostavno manipulacijo tovora, na sovoznikovi strani pa  za stranski dostop skrbijo lahka drsna vrata, ki omogočajo enostavno zapiranje in odpiranje. Poskrbljeno pa je tudi za tovor, tla so so oblečena z nedrsečo podlago in opremljena z številnimi varovalnimi sponkami za lažjo pritrditev tovora. 

Tovorni prostor je osvetljen z LED osvetlitvijo

Tovorni del je še posebej navdušil  z nadpovprečno LED osvetlitvijo, ki omogoča, da tudi v večernih terminih nalaganje tovora ostane enostavna naloga. 

Ford Transit Connect
Prostornina prostora za tovor: 2,9 kubičnega metra Foto: Tomaž Ficko

Pozitivni občutki se nadaljujejo tudi znotraj potniške kabine, kjer sta dva udobna sedeža in armaturna plošča, ki je v mnogih aspektih enaka tej iz Forda Focusa. Začenši z dobro delujočo dvo področno klimatsko napravo in instrumentalno ploščo, ki je identična hišnim vozilom iz osebnega programa.

Ford Transit Connect

Relativno tanek multifunkcijski volan omogoča enostavno opravljanje tempomata, potovalnega računalnika in audio sistema, ki v testnem vozilu na našo žalost ni vseboval na dotik občutljivega 6 -paličnega zaslona, kar nekoliko pokvari splošni izgled notranjosti. 

V dodatni opremi tudi 6-palični na dotik občutljiv zaslon

Pestra dodatna oprema

Znotraj najdemo tudi nekaj novotarij, kot je klasična vtičnica za 220V, kar pri obrtnikih vselej pride prav, še bolj pa smo bili navdušeni nad zadnjo kamero, čigar zaslon se diskretno skriva v vzvratnem ogledalu. Odlična rešitev v kolikor se ne odločite za večji zaslon, ki pa bo morda vsaj na začetku zahtevala nekoliko privajanja. 

Ford Transit Connect
Zaslon zadnje kamere se diskretno skriva v vzvratnem ogledalu. Foto: Tomaž Ficko

Nasploh notranjost deluje prostorno na račun velikega vetrobranskega stekla, ki omogoča dobro preglednost naprej. Ta je nekoliko slabša zadaj, saj se preko ukrivljenega steka in zaščitne mreže na pregradni steni nekoliko izgubi.

Ford Transit Connect
Veliko dodatne opreme, med drugim tudi 220V vtičnica, ki se nahaja med obema sedežema. Foto: Tomaž Ficko

USB vtič, vzratna kamera in 220 V vtičnica, le delček pestre opreme

Kar se tiče odlagalnih prostorov, jih je dovolj, nekoliko smo pogrešali le sredinski naslon za roko. Voznik se bo za volanom Transita Connecta počutil dobro, še posebej v kombinaciji z sedaj novim 1,5 TDci EcoBlue, ki ponuja 120 konjskih moči, kar je več kot dovolj, tudi za dinamično vožnjo.

Ford Transit Connect
Notranjost ponuja vse, kar potrebujete pri delu. Ima tudi USB ter 220V vtičnico. Foto: Tomaž Ficko

Motorna paleta

 V kombinaciji z 6- stopenjskim ročnim menjalnikom deluje zelo prožno in uglajeno. Motorna paleta je pestra, na voljo imate sicer še bencinski 1,0 EcoBoost (100KM) ter preostala dva dizelska motorja z 75 in 100 konjskimi močmi. Pri najmočnejši dizelski različici je proti doplačilu na voljo 8-stopenjski avtomatski menjalnik. Pri Fordu so poskrbeli tudi za pestro izbiro asistenčnih sistemov, nekaj od teh jih je imela tudi testna različica, ki je imela pomoč pri zaviranju v sili in sistem za preprečevanje naleta.  Cena? Testna različica vas bo skupaj s popusti stala 24.250€, kar morda ni najceneje, vendar pa boste zato dobili zelo dober dostavnik, s katerim boste zlahka preživeli delovnik. To pa danes velja veliko.

Prenovljeni VW Passat zapeljal na slovenske ceste Predstavitve novih vozil so vselej atraktivne, ko pa govorimo o razkritij glavnih akterjih slovenskih cest, pa še toliko bolj. In…
Bartog- Continental: Dan transporta v Mirni Peči Bartog in Continental Adria sta pripravila Dan transporta, ki je tokrat prvič potekal pred sodobnim logističnim centrom v Mirni Peči.…
Volkswagen začenja z razvojem in izdelavo baterijskih celic Koncern Volkswagen postavlja nova merila za razvoj, testiranje in izdelavo napredne tehnologije baterijskih celic v Nemčiji. Samo v spodnjesaškem Salzgittru…
Zgodbe rabljenih tovornjakov: Scania R450 105.000KM Podali smo se v svet rabljenih tovornjakov. Po bližje smo se spoznali s prodajno -servisnem  centrom rabljeni tvornih vozil Scania…