×
Trucker.si

Iščite po portalu

Velikost je pomembna, še posebej ko govorimo o najbolj ekskluzivnih primerkih. Pri nemškem prodajalcu prestižnih avtomobilov se je znašel kultni Mercedes Benz razred G63 AMG, ki, četudi je ta iz prejšnje generacije, pritegne ne malo pozornosti. V prodajo je prišla podaljšana različica, ki je od običajnega G-ja daljša za dobrih 75 centimetrov. Temu primerno je tudi udobje na zadnji klopi, ki pa ima tudi svojo ceno. Cena pa nekaj manj kot pol milijona evrov.

Mercedes G 63 AMG
Ta različica Mercedes Benza G63 Amg se od običajne razlikuje po dolžini, saj je daljša za 75 centimetrov. Foto: Auto Seredin

Daljši za 75 centimetrov

Mercedes Benz je v lanskem letu s predstavitvijo nove generacije Mercedesa G znova povišal testosteron vsem ljubiteljem tega terenca. Nemški prodajalec prestižnih jeklenih konjičkov pa ima v ponudbi podaljšano verzijo Mercedesa G63 AMG imenovano Geneva FAB Design, ki se od klasične različice razlikuje po 75 centimetrov medosni razdalji in vsem udobju in zasebnosti, ki ga dobijo potniki na zadnjih sedežih.  Unikatni terenec je letnika 2017 in ima prevoženih  zgolj 600 kilometrov, v  dolžino pa meri 5,5 metra. Posebnost teh vozil je tudi to, da je bilo narejenih le deset tovrstnih modelov. Temu primerna je tudi cena, ki znaša skupaj z nemškimi davki skoraj 500-tisoč evrov. V kolikor bi si ga zamislili pri nas, pa bi bila ta še bistveno večja.

Mercedes G63 AMG
V vozilu je vse podrejeno udobju potnikom v zadnji sedežni vrsti. Foto: Auto Seredin

Najvišja mera udobja

Admiralsko ladjo sicer poganja osemvaljnik iz prejšnje generacije, ki ima pod motornim pokrovom 570 konjskih moči in jih prenaša preko sedem stopenjskega avtomatskega menjalnika. Poleg velike zaloge moči se v notranjosti bohotijo prestižni materiali in največja mera udobja. Posebej je poskrbljeno za potnika zadaj, ki imata na voljo velika masažna sedeža, ki poleg nastavitev v vse smeri omogočata tudi hlajenje in gretje.

Mercedes G63 AMG
V bogatem paketu opreme najdemo posebne sedeže, zmogljivo hi-fi opremo in tudi zložljive mizice, ki omogočajo delo na poti. Foto: Auto Seredin

Za večjo zasebnost skrbi posebej za to narejena predelna stena med zadnjo klopjo in voznikovim prostorom, kjer je vgrajeno dodatno okno, ki ga lahko potnika na zadnjem delu po potrebi tudi zastreta in tako dobita dodatno zasebnost. Na zadnji klopi najdemo tudi dva zaslona, ki omogočata mnoge  funkcije, med drugim tudi spremljanje televizije. Prav to vozilo smo lahko videli tudi razstavljeno na Ženevskem avtosalonu leta 2017. Ali se je morda že našel kupec, ni poznano. 

 

Torsus Praetorian: Avtobus, ki prisega na brezpotja Med tem ko si glavni akterji avtobusov in coachov belijo glave z izdelavo čim bolj "zelenih" pogonov, v Novem Mestu…
Ford Thunder: Posebna izvedenka Rangerja v omejeni seriji Ford je predstavil posebno izvedenko poltovornjaka, ki bo kmalu na voljo na evropskem tržišču. Ford Thunder se ponaša z najmočnejšim…
MAN TGL v vlogi poveljniškega vozila Rdečega križa MAN TGL velja za okreten dostavni tovornjak, ki je sposoben zapeljati v še tako ozko uličico. A v mestu Starnberg…
Timocom: Koronavirus usmerja evropski prevozniški trg Transportni barometer Timocom: V obdobju krize koronavirusa je v prvem četrtletju leta 2020 na prevozniškem trgu prišlo do znatnih nihanj.…