×
Trucker.si

Iščite po portalu

Novi Peugeot 208 je nedavno doživel slovensko premiero. Težko pričakovani novinec je pomembna pridobitev znamke. Nova generacija je nekoliko pridobila na zunanjih merah, oblikovno pa se je pridružila zadnjim hišnim smernicam, ki izhajajo iz 3008 in najnovejše 508. Navdih za nove oblikovne linije so povzemali tudi po konceptnem vozilu Peugeota Fractala.

novi peugeot 208
Novi Peugeot 208 se je oblikovno pridružil najnovejšemu 508.

Dvestoosmica  predstavlja pomembni prodajni tržni delež pri Peugeotovi znamki. Zelo je bila priljubljena tudi pri slovenskih kupcih, v svetu je bilo skupno narejenih 2.339.173 primerkov prve generacije. Kar pa še bistveno manj od njihovega najbolje prodajanega modela 206, ki je izšel v 8.358.217  poizvedenih primerkov in je tedaj pomenil pravo malo revolucijo. Tako se zdi, da ima druga generacija pred seboj zahtevno nalogo, ponoviti rezultate svojih predhodnikov.To sicer zagotovo ne bo najlažja naloga, če vemo, da smo v fazi, ko vse več kupcev posega po križancih. A tudi na to imajo v tovarni že odgovor in ta bo prišel kmalu. Vrnimo se k dvestoosmici, priznati moramo, da so z novo obliko naredili ogromen korak naprej, ki morda prinese tudi nove rekorde. Novi član družine je nastal na modularni platformi CMP (Common Modular Platform), ki je v primerjavi s prejšnjo lažja za dobrih 30 kilogramov.

Daljši za 82 mm, širši za 26 mm

Značilna je njena prilagodljivost številnim dimenzijam in tudi tipom motorja. Po besedah proizvajalca pa naj bi ponujala tudi veliko stopnjo udobja in varnosti. Kar se samih mer tiče, je sedaj avtomobil za 82 mm daljši in 26 mm širši, nekaj malega pa je izgubil na višini. 

novi peugeot 208
Novinec je pridobil na zunanjih merah, zgrajen pa je na osnovi nove skupne modularne platforme (CMP), ki prinaša tudi nekaj prihranka (dobrih 30 kilogramov) na teži avtomobila.

Agresivnejša podoba in mlajši kupci

Z novo podobo si pri Peugeotu obetajo tudi mlajše kupce, če je bila prejšnja generacija domena kupcev med 45 in 60 leti, sedaj računajo tudi na mlajše kupce v tridesetih. Sprednji konec vozila je sedaj bistveno bolj agresiven in ne skriva podobnosti večjega brata. Tako kot pri njemu, so tudi pri dvestoosmici sedaj spredaj prepoznavne vertikalne LED dnevne luči. Tudi na zadnjem delu, ki je morda za odtenek manj izrazit so prepoznavne zadnje hišne linije, ta ima  temen pas, ki se razprostira med obema zadnjima žarometoma.

I-Cockpit in 3D instrumentalna plošča

Tudi v notranjosti je veliko elementov, ki so poznani iz modela 3008 in 508. V notranjosti so sedaj bolj kakovostni materiali, del le-teh pa je tudi prepoznavi Peugeotov element I-Cockpit. Sredinska konzola zavzema klavirske tipke, ki delujejo na “soft” dotik, nad njimi pa  samostoječi zaslon na dotik, ki bo v treh velikostih, 5, 7 in 10 palični izvedbi.

novi peugeot 208
Notranjost je zavzela digitalizacija, tudi 208 je dobil I-Cockpit in v primeru avtomatskega menjalnika prepoznavno ročico.

Velika večina bo v bencinski različici

Motorizacija bo ponujala tri bencinske motorje 1.2  Pure Tech v razponu od 75 do 130 konjskih moči, dizelski motor bo samo eden v 1.5 BlueHdi, ki bo imel 100 konjskih moči. Na voljo pa bo prav tako električna izvedenka s sistemsko močjo 136 konjskih moči.

Torsus Praetorian: Avtobus, ki prisega na brezpotja Med tem ko si glavni akterji avtobusov in coachov belijo glave z izdelavo čim bolj "zelenih" pogonov, v Novem Mestu…
Ford Thunder: Posebna izvedenka Rangerja v omejeni seriji Ford je predstavil posebno izvedenko poltovornjaka, ki bo kmalu na voljo na evropskem tržišču. Ford Thunder se ponaša z najmočnejšim…
MAN TGL v vlogi poveljniškega vozila Rdečega križa MAN TGL velja za okreten dostavni tovornjak, ki je sposoben zapeljati v še tako ozko uličico. A v mestu Starnberg…
Timocom: Koronavirus usmerja evropski prevozniški trg Transportni barometer Timocom: V obdobju krize koronavirusa je v prvem četrtletju leta 2020 na prevozniškem trgu prišlo do znatnih nihanj.…