×
Trucker.si

Iščite po portalu

Včeraj je mednarodno premiero doživel novi Volkswagen Caddy. Slednji sedaj predstavlja novo generacijo vozila, ki je bilo vselej priljubljeno med obrtniki in tudi družinami. Novosti je pri novem modelu očitno več kot dovolj, tako na zunaj kot tudi pod pločevino. V ospredje prihaja digitalizacija in bolj dinamične linije. Še naprej pa bo bržčas med najbolj aktualnimi delovnimi konji.

Novi Volkswagen Caddy
Volkswagen Caddy bo tudi v novi generaciji na voljo v številnih izvedenkah. Foto: Volkswagen

Drzno, a hkrati premišljeno

Hišni oblikovalci so poskrbeli, da novi Volkswagen Caddy prinaša veliko novosti, ki jih bodo zlahka opazili tudi bolj laični kupci. Sprednji del se sedaj lahko pohvali z sodobnimi žarometi, ki imajo vgrajeno najnovejšo LED grafiko. Novi je tudi rešetkasti sprednji odbijač, ki lahko proti doplačilu vsebuje tudi radarski tempomat. Stranska linija je poleg novih aluminijastih platišč dobila izrazito stransko linijo, ki poteka od sprednjih, pa vse do zadnjih žarometov. Nova drzna designerska poteza bo brž kot ne delila javnost o bolj ali manj uspešni stvaritvi hišnega oblikovalca.

Novi Volkswagen Caddy
Stranska linija je globoko zarezala v novinca, kako zelo bo ločevala javnost, pa bo pokazal čas. Foto: Volkswagen

Za novitete ne gre skrbeti

Veliko, če že ne povsem lahko zapišemo, je novitet tudi na zadnjem delu vozila. Podolgovate vertikalne luči z najnovejšo led grafiko, novi hišni logotip podjetja in nova zadnja vrata, ki se sedaj opcijsko odpirajo tudi na elektriko. Invazija sprememb se nadaljuje tudi znotraj, predvsem v tovarni obljubljajo veliko digitalizacije in sedaj že pregovorno veliko poudarka na posodobljenih in novih asistenčnih sistemih. Teh je za voljo nove platforme kar 19, od tega šest povsem novih.  Me drugimi Travel Assist s sistemom Stop & Go, Trailer Assist in Side Assist. Tako kot doslej pri Volkswagnu ne bodo skoparili z različicami. Še naprej bo naprodaj potniška različica z veliko dodatne opreme in opcijsko tudi z sedmimi sedeži, za obrtnike podaljšana Cargo verzija, ki bo zmogla pogoltniti dve evro paleti.  Prav tako bodo kupci izbirali med enojnimi oziroma dvojnimi drsnimi vrati. Zelo veliko pa jih bo končala kot kombinacija enega in drugega, še predvsem pri obrtnikih, kjer je priljubljena kombinacija z delom potniških sedežev in pregrajenim tovornim delom.

Novi Volkswagen Caddy
Pestra izbira različic se bo dopolnjevala z prav tako pestro motorno paleto. Foto: Volkswagen

Kot smo že vajeni, bo pestra ponudba  tudi motorna paleta, kjer bodo prednjačili dizelski agregati od 75 pa do 122 konjskih moči, kot možnost bo skoraj zagotovo na voljo tudi bencinska različica, za bolj ekološko naravnane pa tudi agregat gnan na zemeljski plin.

Novi Volkswagen Caddy
Motorna paleta bo slonela na dizelski agregatih, v ponudbi pa bo tudi beninski ter agregat na zemeljski plin. Foto: Volkswagen

 

Torsus Praetorian: Avtobus, ki prisega na brezpotja Med tem ko si glavni akterji avtobusov in coachov belijo glave z izdelavo čim bolj "zelenih" pogonov, v Novem Mestu…
Ford Thunder: Posebna izvedenka Rangerja v omejeni seriji Ford je predstavil posebno izvedenko poltovornjaka, ki bo kmalu na voljo na evropskem tržišču. Ford Thunder se ponaša z najmočnejšim…
MAN TGL v vlogi poveljniškega vozila Rdečega križa MAN TGL velja za okreten dostavni tovornjak, ki je sposoben zapeljati v še tako ozko uličico. A v mestu Starnberg…
Timocom: Koronavirus usmerja evropski prevozniški trg Transportni barometer Timocom: V obdobju krize koronavirusa je v prvem četrtletju leta 2020 na prevozniškem trgu prišlo do znatnih nihanj.…