×
Trucker.si

Iščite po portalu

Pri slovenskem uvozniku za Fordova vozila so včeraj predstavili prenovljen poltovornjak. Ford Ranger je dobil nove vizualne osvežitve ter novo motorno paleto. Odslej ga bodo poganjali dvolitrski dizelski motorji v razponu od 96kW do 157kW moči, ki so tišji in okolju bolj prijazni.

Ford Ranger
Ford Ranger je daleč najbolj prodajan pickup v Evropi. V letu 2018 je bilo prodanih 51.500 vozil, kar je 15% več kot leto poprej. Foto: Matej Jurgele

Primat najbolje prodajanega poltovornjaka je zagotovo jasen. Tu je Fordu z Rangerjem uspel veliki met.  Po nedavni predstavitvi Ranger Raptorja je sedaj sledila še predstavitev bolj “običajne ” izvedenke. Že številka, da je bilo v letu 2018 preko 50-tisoč prodanih vozil, pove veliko, zato se tudi od naslednika veliko pričakuje. Četudi na zunaj ni dobil astronomskih sprememb, pa je kljub vsemu videti nekaj novega. 

 

Največ vizualnih sprememb na sprednjem delu Rangerja

Sprednji del je z novim odbijačem in masko dobil bolj agresiven pogled, v primeru višjega nivoja opreme pa ga obdajajo novi ksenosnski žarometi in LED dnevne luči. Zunanjost tako bolj ali manj ostaja enaka, kar je seveda glede na izjemno dobre prodajne številke povsem razumljivo. Konja, ki zmaguje, se pač ne menja.

Tudi v notranjosti ni revolucije, spremenjena je prestavna ročica menjalnika, dodali so vžig motorja na gum, materiali pa so na otip postali kakovostnejši. Največ sprememb je pravzaprav pod pokrovom motorja.

ford ranger
V notranjosti lahko vidimo spremenjeno ročico menjalnika in zagon motorja brez ključa. Foto: Matej Jurgele

Novi motorji in asistnčnimi sistemi

Motorna paleta je sedaj nova, ponuja tri 2.0 EcoBlue dizelske motorje z močmi 96kw (130KM), 125kw (170KM) in 157kw (213KM). Vsi trije so s trubopolnilnikom, najmočnejša različica celo z dvema turbinama.Vodilni v paleti motorjev za novega Rangerja je 2,0-litrski dizelski motor EcoBlue v zmogljivi različici Bi-turbo, ki za še večjo vlečno zmogljivost razvije 213 KM in 500 Nm navora – to je do 13 KM in 30 Nm več kot 3,2-litrski dizelski motor predhodnika.

ford ranger

 

 

Torsus Praetorian: Avtobus, ki prisega na brezpotja Med tem ko si glavni akterji avtobusov in coachov belijo glave z izdelavo čim bolj "zelenih" pogonov, v Novem Mestu…
Ford Thunder: Posebna izvedenka Rangerja v omejeni seriji Ford je predstavil posebno izvedenko poltovornjaka, ki bo kmalu na voljo na evropskem tržišču. Ford Thunder se ponaša z najmočnejšim…
MAN TGL v vlogi poveljniškega vozila Rdečega križa MAN TGL velja za okreten dostavni tovornjak, ki je sposoben zapeljati v še tako ozko uličico. A v mestu Starnberg…
Timocom: Koronavirus usmerja evropski prevozniški trg Transportni barometer Timocom: V obdobju krize koronavirusa je v prvem četrtletju leta 2020 na prevozniškem trgu prišlo do znatnih nihanj.…