×
Trucker.si

Iščite po portalu

Predstavitve novih vozil so vselej atraktivne, ko pa govorimo o razkritij glavnih akterjih slovenskih cest, pa še toliko bolj. In prenovljeni VW Passat brez dvoma to je. Pogled na prodajne številke pove, da ima pred seboj težko nalogo – ohraniti primat daleč najbolj prodajnega modela v svojem segmentu.

prenovljeni  vw passat
Prenovljeni VW Passat največ sprememb pokaže pod pločevino. Foto: Borut Štajnaher

Pomembne spremembe, vendar očem manj vidne

Prihod enega izmed najbolj priljubljenih vozil na slovenske ceste prinese nova vprašanja in sčasoma tudi nove odgovore. Tokratna prenova se je predvsem osredotočila na očem manj vidne spremembe. Kar se same zunanjosti tiče, je prenovljeni VW  Passat pridobil novi sprednji in zadnji odbijač, še nekako najbolj so zunanje spremembe vidne na zunanjih lučeh, te so dobile novo grafiko, sprednje pa so na voljo tudi v matrični tehnologiji. Limuzinska različica je v primerjavi s prejšnjo daljša za 8 mm, med tem ko je karavanska povečala gabarite za 6 milimetrov. Slednja bo, tako kot do sedaj zagotovo, bolj prodajana, saj s svojo prostornostjo nudi uporabo širšemu krogu kupcev. Če je pri limuzinski izvedenki 586 litrov prtljažnega prostora,  je pri karavanski 650 litrov prostornine.

Na trgu od leta 1973, v osmih generacijah prodali preko 30 milijonov primerkov

 

Novi volan, uro zamenjal napis “Passat”

V notranjosti je novi volan, analogno uro pa je zamenjal napis.

V notranjosti so spremembe vidne pri novem volanskem obroču, oblikovalci pa so se odločili iz armaturne plošče umakniti uro, ki jo sedaj nadomešča napis “passat”. Del sprememb so tudi novi dekorativni elementi ter nove sedežne prevleke. Notranjost je pričakovano digitalizirana, spremembe pa so doletele tudi sistem MIB3, ki ponuja sistema Discover Media in Discover Pro pa sta sedaj še bolj povezljiva in dovršena. Prvi je na voljo 8 paličnim, drugi z 9,2 paličnim zaslonom na dotik. 

70% jih bo prodanih v karavanski različici.

 

Kopica asistenčnih sistemov, IQ Drive, Travel Assist

Po pričakovanjih bo tudi prenovljen VW Passat ponudil celo kupico asistenčnih in varnostnih sistemov.  Denimo, skupek sistemov IQ Drive bo ponujal prepoznavanje prometnih znakov, asistenco za ovire, mrtvi kot, prikaz okolice in vključeval zadnjo kamero in pomagal pri manevriranju prikolice. Travel Assist bo ponujal delno avtomatizirano vožnjo, kombinacija lane assist in ACC pa bosta prečno in vzdolžno vodila vozilo.

Na zadku vozila lahko prepoznamo dekorativne izpušne odprtine ter novo grafiko na zadnjih lučeh. Foto: Borut Štajnaher

Motorna paleta je pestra, v ponudbi sta dva bencinska motorja 1,5 TSI ( 150 KM) in 2,0 TSI, ki premore 190 konjskih moči. Še naprej bodo verjetno najbolj aktualni dizelski motorji;

 

  • 1,6 TDI (88 kW/120 KM)
  • 2,0 TDI (110 kW/150 KM) EVO
  • 2,0 TDI (140 kW/190 KM)
  • 2,0 TDI (176 kW/240 KM)

 

Na voljo bo tudi kot priključni hibrid

Novi Passat se bo pričel z 25- tisočaki za bencinski 1,5 litrski agregat, v primeru, da si ga zaželite v izvedenki GTE, pa boste zanj morali odšteti od 40- tisočakov naprej.  Velika večina slovenskih kupcev bo verjetno ostala pri dizelski 150 konjski karavanski različici z DSG menjalnikov ki je na voljo od 32.741. za paket Bussines in 35.327 za paket Elegance.

Renault K 520: Tovornjak za najtežje pogoje V kamnolomu Verd smo spoznavali tovornjak, ki bo svoje kupce iskal predvsem v gradbenem sektorju. Renault K 520 v konfiguraciji…
Continental: Skrivnostni tovornjak z najnovejšo tehnologijo Continental nam je na našem zadnjem srečanju v Parizu predstavil tovornjak prihodnosti. Pod Mercedesovo šasijo se skriva najsodobnejša tehnologija, ki…
Ford Tourneo Custom: Tudi kot blagi hibrid Ford tudi na področju gospodarskih vozil ne počiva. Nedavno je predstavil nove motorne sklope -Ford  Tourneo Custom bo imel 2.0…
Ford: Pet zvezdic tudi za elektrificirane modele Ford je poskrbel tudi za varnost pri elektrificiranih modelih. Novi Ford Explorer Plug-In Hybrid je bil ocenjen s petimi zvezdicami…