×
Trucker.si

Iščite po portalu

Pred kratkim smo na idilični lokaciji Vile Bled obujali preteklost in se spogledovali s prihodnostjo. Imeli smo lepo priložnost spoznati najmlajšega, a hkrati največjega člana SUV družine pri znamki Seat. Govora je o Seatu Tarracu, ki je dobil ime po mediteranskem mestu Taragona.

Zadnja leva luč Seat Tarraco

Tako kot mesto samo je tudi novi tarraco prežet z zgodovino, ki se odlično prepleta s sedanjostjo in bodočnostjo. Prepoznavne linije, kakovost in povezljivost so prvi aduti novega prišleka. V preteklih letih je Seat napravil velik preporod, finančni in prodajni rekordi so pospešili širjenje znake. Dobri, celo odlični obeti kažejo tudi na novinca, ki ga bodo v Sloveniji do konca leta prodali kar v 250 primerkih. Ti bodo za voljo majhnega trga sicer omejeni, tako, da prostora za prodajo za zagotovo še nekaj ostaja.  Tarraco je brez dvoma nov veter, ki želi izstopati s svojimi oblikovnimi linijami, izjemno prostornostjo in preverjeno nemško motorno paleto.

 

Zunanjost ne želi izdajati svojega porekla, še posebej na nosu in zadku vozila, ki sta Seatovo samosvoja. Je že res, da je tarrco narejen na platformi Mqb, ki si jo deli skupaj s tiguanom in karoqom. Novi SUV bo na voljo v pet kot tudi sedem sedežni različici in v dolžino meri 4.735 mm ter širino 1839mm. Že po kratkem enodnevnem srečanju lahko brez slabe vesti zapišemo, da je znotraj prostora več kot dovolj. Zadnja vrsta ponuja tri enojne sedeže, ki jih lahko premikamo po naklonu in dolžini. Prostora za kolena in glavo je več kot dovolj.Armaturna plošča Seat Tarraco

 

V notranjosti pa poleg omenjene prostornosti ponuja tudi veliko tehnološke dovršenosti. Sredinska plošča ponuja 8-palični zaslon infotainment sistema v katerega je integriran vmesnik Seat Full Link, ki uporabnikom tehnologijama Android Auto in Apple CarPlay zagotavlja tudi zelo dobro povezljivost med pametnimi telefoni in vozilom.

 

Digitalizacija se nadaljuje z 10,25-palični digitalnim zaslonom kombiniranega instrumenta, ki je del serijske opreme. Del le te pa bo tudi cela kupica varnostnih sistemov. Denimo tako bo serijsko na obeh nivojih opreme Style in Xcellence sistem Front Assist z zaznavanjem pešcev, Lane Assist in klic v sili E-Call. Ti pa še zdaleč niso edino, v dodatni opremi ponujajo tudi avtomatsko uravnavanje snopa luči, aktivni tempomat, senzor za mrtvi kot, prepoznavanje prometnih znakov… Seat Tarraco parkiran pred Blejskim jezerom.

Pestra je tudi motorna paleta. Tarroca bomo lahko naročili v dveh bencinskih motorjih1,5 litrski TSI (150KM)  in je kombiniran s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom na sprednji par koles, ter 2,0 litrski motor, ki razvije moč 190 konjskih moči in je kombiniran s 7-stopenjskim menjalnikom DSG in štirikolesnim pogonom 4Drive. Pri dizelskih agregatih bo na  na voljo 2.0TDI (150KM) ali močnejša izvedba z 190(KM). V dizelski različici bomo lahko tudi pri šibkejši opciji naročili avtomatski menjalnik v kombinaciji z 4Drive štirikolesnim pogonom. Osnovna bencinska različica se bo pričela pri 28.065 evrih, med tem, ko bomo morali za dizelsko odšteti 31.610 evrov. 

Renault K 520: Tovornjak za najtežje pogoje V kamnolomu Verd smo spoznavali tovornjak, ki bo svoje kupce iskal predvsem v gradbenem sektorju. Renault K 520 v konfiguraciji…
Continental: Skrivnostni tovornjak z najnovejšo tehnologijo Continental nam je na našem zadnjem srečanju v Parizu predstavil tovornjak prihodnosti. Pod Mercedesovo šasijo se skriva najsodobnejša tehnologija, ki…
Ford Tourneo Custom: Tudi kot blagi hibrid Ford tudi na področju gospodarskih vozil ne počiva. Nedavno je predstavil nove motorne sklope -Ford  Tourneo Custom bo imel 2.0…
Ford: Pet zvezdic tudi za elektrificirane modele Ford je poskrbel tudi za varnost pri elektrificiranih modelih. Novi Ford Explorer Plug-In Hybrid je bil ocenjen s petimi zvezdicami…