Številke povedo vse. Več. Največ. Tako se je glasil naslov nekega članka na spletu, ki sicer ni bil povezan z avtomobilizmom. Naslov, ki kot nalašč pritiče Toyoti, ki smo jo imeli pred kratkim na testu. In to ne katerikoli, temveč Toyoti Hilux Invincible.

Zadnji del Toyota Hilux Invincible

Bo že držalo, da Hilux velja za trpežen in kakovosten avtomobil, to so ne nazadnje dokazali tudi v znani britanski avtomobilistični oddaji, ko so ga na vso moč poskušali uničiti, pa jim to ni uspelo. Tudi to bo verjetno držalo, da ima Toyotin pickup zelo dobre, če žene najboljše, terenske zmogljivosti inMultimedijski avtoradio Toyota Hilux Invincible predvsem da je to vozilo, brez katerega si ne znajo predstavljati vsakdana na odročnih pokrajinah Bližnjega vzhoda ali Južne Amerike.

 

Toda pojdimo k številkam, pošteno in prav je, da jih na kratko predstavimo. Hilux ima stare korenine in letos praznuje Abrahama. Do danes je bil izdelan v osmih evolucijah in so ga izdelali v 17,7 milijonih primerkov, ki so končali v 180 državah in regijah sveta.

 

»Invincible!« bi dejali angleško govoreči, kar v prevodu pomeni »nepremagljiv«, kar ni zgolj povsem primeren pridevnik tem številkam in vozilu, je tudi ime dodatnega paketa, ki med drugim ponuja celo kopico lepotnih dodatkov, kot je kromiran cevni okvir na prtljažnem prostoru, zaščita na sprednjem blatniku ter dodelane okrasne letvice na pragu vozila. Testni primerek je bil opremljen tudi še z jubilejnim paketom Invincible 50 Anniversary, ki je nadgradnja obstoječega, slednji doda še Goodrich All Terrain gume in 18-palična platišča, nalepke in še bi lahko naštevali.

 

Navkljub tem šminkerskim dodatkom želi biti Hilux v prvi vrsti terenec, delovni stroj, ki vas zlepa ne bo pustil na cedilu. Je pa res, da je ravno zavoljo vseh teh dodatkov postal privlačno vozilo, tudi za kupce, ki z njim ne bodo nikoli zapeljali na brezpotja, pa čeprav se tam počuti najbolj domače. Tudi notranjost je daleč od delovnega stroja, pravzaprav je v kombinaciji z usnjenimi sedeži, zaslonom na dotik, ki bi sicer, roko na srce, lahko deloval nekoliko bolj odzivno, gumbom za zagon motorja in aluminijastim dodatkom izgledala zelo limuzinsko. Prednji sedeži ponujajo udobno in prostorno sedenje, nekaj manj v zadnji vrsti, a če se ne boste ravno peljali v Berlin, bo tudi sedenje zadaj zadovoljivo.Sprednji del Toyota Hilux Invincible

Pravi manjši podvig pa je vstop v vozilo z njegovo visoko oddaljenostjo od tal, ta znaša že skoraj trideset centimetrov, kar velja za eno največjih. Pri tem vam pomaga dodatna stopnica, ki pa se izkaže za nerodno pri izstopu, saj si z njo zelo hitro umažeš hlače. Svoje najboljše atribute Hilux pokaže prav pri vožnji, cestna vožnja ni presežek, še posebej ne z gumami za terensko vožnjo. V določenih trenutkih se zdi, da mu nekoliko zmanjka moči, s svojimi 150 konji ne spada med najmočnejše v razredu, kar se najbolj pozna na hitrih cestah, tudi menjalnik potrebuje svoj čas in se pri polnem pritisku na plin ne odzove najhitreje, vendar so to malenkosti, ki pri tovrstnem vozilu nimajo večje vloge.

 

Prava zabava se pravzaprav začne na kolovoznih in neutrjenih terenih, kjer imamo za premagovanje terena na voljo reduktor in zadnjo zaporo diferenciala ter elektronsko pomočpri spustu. Hilux je pri tem elementu zagotovo najboljši v razredu, njegov vstopni kot znaša 31 stopinj, maksimalni izstopni kot pa je 26 stopinj, zapeljemo pa ga lahko v kar 70 centimetrov globoko vodo, kar je več, kot v praksi potrebuje povprečni uporabnik. Hvale vreden je tudi tovorni prostor, še posebej če si omislite rolo ali pa celo nadgradnjo, ki povsem pokrije nakladalno površino in tako zaščiti pred dežjem in morebitnimi krajami. Notranji del prtljažnika je obdelan s posebno umetno maso, da ne pride do poškodb laka, na voljo pa so tudi sponke za pritrjevanje tovora.

 

Nosilnost prtljažnega prostora znaša skoraj tono, zanemarljiva pa ni niti njegova vlečna moč, ki je do 3,5 tone. Motorna paleta sicer pri Hiluxu ni najmočnejša stran, trenutno je na voljo 2,4 D-D4 s 150 konjskimi močmi s 6-stopenjskim avtomatskim ali ročnim menjalnikom. Kot je že v navadi, tudi tu pri varnosti niso skoparili, ima 7 zračnih blazin ter vse sodobne sisteme, od aktivnega zaviranja v sili, sistema za opozarjanje pri menjavi pasu do samodejnega uravnavanja svetlobnega snopa. Toyota Hilux že pet desetletij dokazuje svoj nesporni primat delovnega vozila, z njo osvajajo puščave Afrike, vrhove ognjenikov in tudi Dakar. Sedaj pa je ta poltovornjak postal tudi zelo všečen, še posebej v tej jubilejni različici.

Ford Tourneo Custom: Tudi kot blagi hibrid Ford tudi na področju gospodarskih vozil ne počiva. Nedavno je predstavil nove motorne sklope -Ford  Tourneo Custom bo imel 2.0…
Ford: Pet zvezdic tudi za elektrificirane modele Ford je poskrbel tudi za varnost pri elektrificiranih modelih. Novi Ford Explorer Plug-In Hybrid je bil ocenjen s petimi zvezdicami…
Jaguar Mk2: legendarni britanski avto praznuje 60 letnico Letos Jaguar praznuje 60. obletnico legendarnega avtomobila - Jaguar Mk2, ki je eden največjih britanskih avtov vseh časov. Izdali so…
Scania G 410 LNG: Švedski odgovor na novo ero v transportu Trajnostna mobilnost trka na vrata tudi v segmentu težkih tovornih vozil. Scanija se je nanjo dobro pripravila, njihov odgovor je…