Znamka Peugeot, ki je v 19. stoletju prešla iz modne revolucije do revolucije mobilnosti s kolesi in avtomobili, je od nekdaj spreobračala uveljavljene stilske zapovedi v želji, da bi posodobila standarde mobilnosti. V nekaj več kot dveh stoletjih se je svet povsem spremenil.

V zadnjih desetih letih pa se je močno spremenilo tudi naše vsakodnevno življenje. Vse se odvija hitreje: in tu ne mislimo zgolj na digitalizacijo in super povezljivost, temveč tudi na nove načine razmišljanja, nove načine potrošništva in nove načine mobilnosti. Ves ta čas je Peugeot ostal na vrhu, hkrati pa se je tudi veliko spreminjal in utiral nove poti, da bi mu uspelo razviti boljše storitve za mobilnost, da bi na trgih ponudil nova uspešna vozila … in seveda tudi, da bi prodrl naprej na področju električne mobilnosti.

V okviru častitljive obletnice je Peugeot pripravil kar nekaj dogodkov, ki bodo trajali dva meseca. Za proslavitev 210- obletnice znake je s podobo leva bil izdelan čisto poseben logotip.